تاریخ : پنج شنبه, ۴ مرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 25 July , 2024
6
برگزاری مسابقه پادکست

روایت بانوان از شهر

  • کد خبر : 8411
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
روایت بانوان از شهر
رئیس اداره فرهنگی اجتماعی منطقه چهار شهرداری اصفهان از برگزاری مسابقه ساخت پادکست با عنوان " شهر از نگاه بانوان" خبر داد.
  • به گزارش مجله خبری این هفته؛ محمدرضا رهبری با اشاره به برگزاری این مسابقه در قالب رویداد “رسانه شهر خود باشیم”، اظهار داشت: برپایی کارگاه ساخت پادکست و برگزاری مسابقه پادکست بخشی از پازلی است که در راستای بهبود محلات و در چارچوب موضوعات چه طور شهر را رصد کنیم و چه طور برای بهتر شدن وضعیت شهر با مشارکت شهروندان اقدام کنیم، صورت گرفته است.
    وی افزود: برای اینکه از دیدگاه شهروندان نسبت به شهر آگاه شویم و با مشارکت آنها به تغییر وضعیت موجود به وضعیت مطلوب اقدام کنیم، تصمیم به برگزاری مسابقه پادکست با محوریت بانوان گرفتیم زیرا بانوان از دیدگاه و منظر خاصی به شهر نگاه می کنند اما معمولا در برنامه ریزی های شهری به آن ها کمتر توجه شده و رسانه ها نیز کمتر به انعکاس دیدگاه بانوان نسبت به شهر اقدام کرده اند.
    وی تصریح کرد: با برگزاری این مسابقه در تلاش هستیم به بانوان این پیام را بدهیم که برای انعکاس نظرات و دیدگاه هایشان منتظر رسانه رسمی نباشند و خودشان صاحب رسانه شوند، یعنی با ابزاری مانند پادکست حرف هایشان را بزنند.
    وی با بیان اینکه فرصت شرکت در مسابقه تا ۲۰ خرداد است، ادامه داد: از همه بانوان شهر اصفهان به ویژه بانوان شهرداری منطقه چهار درخواست داریم این فرصت را غنیمت شمرده و روایت خودشان از شهر را در قالب موضوعاتی چون بیان دغدغه های فردی و اجتماعی با محوریت تجاربمان در زندگی شهری و آنچه کرونا به ما یاد داد، در یک پادکست ۵ تا ۱۵ دقیقه ای به شماره ۰۹۳۹۲۰۰۹۹۵۷ارسال کنند.
    رهبری خاطرنشان کرد: پادکست های منتخب در اختیار مدیران شهری قرار می گیرد تا در جریان دیدگاه ها و نظرات بانوان قرار گیرند و آن ها را در برنامه ریزی های شهری لحاظ کنند

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=8411

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.