تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
5

رشد۳۰ درصدی ساخت و سازها در منطقه ۱۰

  • کد خبر : 4032
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۹:۲۲
رشد۳۰ درصدی ساخت و سازها در منطقه ۱۰
مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: ساخت و ساز طی شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در این منطقه ۳۰ درصد رشد یافته است.
  • به گزارش اینهفته به نقل از روابط عمومي منطقه ۱۰ شهرداري اصفهان مهندس شهبازی مدیر منطقه ۱۰ اظهار كرد:
    در شش ماهه نخست سال گذشته تعداد پروانه‌های ساختمانی صادر شده در این منطقه ۲۵۸ فقره بوده که این تعداد در نیمه نخست سال جاری به عدد ۳۴۰ پروانه افزایش یافته است.
    وی با بیان اینکه در حال حاضر سه هتل در این منطقه در حال احداث است، اظهار امیدواری کرد: با فضای ایجاد شده «گردشگران» منطقه ۱۰ را یک منطقه گردشگر پذیر بدانند.
    مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از اجرای ۲۰۰ میلیارد ریال پروژه شاخص شهری در این منطقه خبر داد و گفت: ۲۳۰ میلیارد ریال پروژه مهم منطقه‌ای، ۱۲۰ میلیارد ریال پروژه منطقه‌ای و ۲۲۰ میلیارد ریال سایر پروژه‌های عمرانی در منطقه ۱۰ در سال جاری اجرا می‌شود.
    وی ادامه داد: بودجه منطقه ۱۰ در سال جاری ۱۵۰ میلیارد تومان است که نسبت به بودجه ۱۱۰ میلیارد تومانی سال گذشته ۴۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های عمرانی افزایش یافته است.
    شهبازی با تأکید بر اتخاذ رویکرد مبتنی بر تعامل و ارتباط دوسویه با شهروندان، گفت: افزایش سرمایه اجتماعی در این منطقه و مشارکت شهروندان در مباحث مختلف همواره مورد توجه بوده و در این راستا جلسات متعددی با گروه‌های تأثیرگذار از جمله معتمدان محلی برگزار شده است و معتقدیم این اقدامات باعث هم افزایی مجموعه مدیریت شهری و شهروندان شده است.
    وی با بیان اینکه در منطقه ۱۰ پروژه‌های متعدد عمرانی، خدماتی، فرهنگی در حال اجراست، خاطرنشان کرد: در این منطقه شاهد اجرای پروژه‌های مشارکتی و حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی هستیم که توسعه پایدار منطقه را به همراه داشته است.
    مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از افزایش ۴۰۰ درصدی پروژه‌های سرمایه گذاری منطقه ۱۰ در سال گذشته خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم از توان و تجربه سرمایه گذاران برای اجرای پروژه‌های مورد نیاز شهروندان استفاده کنیم. وی با اشاره به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری برای مشارکت سرمایه گذران در منطقه ۱۰ گفت: با توجه به اینکه منطقه در مجاورت اتوبان شهید آقابابایی، بزرگراه چمران و اردستانی قرار گرفته فرصت خوبی برای سرمایه گذاران است تا برای اجرای پروژه‌های شاخص سرمایه گذاری کنند.
    شهبازی تصریح کرد: علی رغم وجود اراضی متعدد کشاورزی در این منطقه، به دنبال تغییر کاربری اراضی نیستیم بلکه تلاش می‌کنیم با ارزش آفرینی، این ظرفیت‌ها در حوزه ترویج گلخانه گیاهان دارویی و سایر فعالیت‌های مرتبط استفاده شود.
    وی اظهار امیدواری کرد: با نگاه حاکم در شهرداری در زمینه مشارکت با سرمایه گذاران برای اجرای پروژه‌های مختلف شاهد توجه ویژه سرمایه گذاران در حوزه اقتصاد شهری باشیم.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=4032

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.