تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024
5
عضو هیئت رئیسه کانون وکلای استان اصفهان :

رسالت واقعی وکیل نظارت بر اجرای صحیح قوانین است

  • کد خبر : 6325
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
رسالت واقعی وکیل نظارت بر اجرای صحیح قوانین است
عضو هیئت رئیسه کانون وکلای استان اصفهان با اشاره به اینکه رسالت واقعی وکیل نظارت بر اجرای صحیح قوانین است گفت: با تحولات اجتماعی وکالت از مفهوم خصوصی که منحصر به رابطه خصوصی وکیل و موکل بود، رها شده و هویت مستقلی پیدا کرده است.
  • به گزارش مجله خبری این هفته؛ محمد جعفری فشارکی در جمع خبرنگاران به مناسبت روز وکیل اظهار داشت: در زمان های گذشته و در آغازین روزهای امروز رسالت وکیل دادگستری نظارت به اجرای صحیح قوانین بوده که به معنای عدالت است .
    وی با بیان اینکه بیم و نگرانی ما از برداشتن آزمون افزایش بیش از حد وکلا است، ادامه داد: این در حالی است که با این کار وکیل بیکار را تربیت می‌کنیم.
    فشارکی گفت: رسالت وکیل نظارت بر اجرای صحیح قوانین به ویژه در دستگاه قضائی است و این در حالی است که امروز در حال چانه زنی بر نیاز اولیه و همان استقلال وکلا است، هستیم.
    عضو هیئت رئیسه کانون وکلای استان اصفهان با بیان اینکه وکیل مستقل از استانداردهای دادیاری عادلانه است، گفت: این امر در همه دنیا تعریف شده است و باید در کشور نیز بیش‌از گذشته مورد توجه باشد.
    فشارکی با بیان اینکه حذف ظرفیت کار بیهوده‌ای است، ادامه داد: هر کس برای ورود به مناصب نیازمند تجربه و آموزش است و از این رو به اندازه‌ای سواد وکالت کاهش یافته است که کارشناسان رشته حقوق حداقل‌های علم حقوق را هم نمی‌دانند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=6325

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.