تاریخ : دوشنبه, ۶ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 25 March , 2024
5
فرماندار اصفهان:

خیران موسسه خیریه امام حسین علیه السلام بار زیادی از دولت را در اصفهان به دوش می‌کشند

  • کد خبر : 4260
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
خیران موسسه خیریه امام حسین علیه السلام بار زیادی از دولت را در اصفهان به دوش می‌کشند
فرماندار اصفهان به همت والای خیران خیریه امام حسین علیه السلام در زمینه حل مشکل نیازمندان شهر اصفهان اشاره کرد و گفت: این همت ستودنی است و باید همواره مورد تقدیر قرار گیرد.
  • به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه امام حسین علیه السلام، تخصصی حوزه مسکن، حسین سیستانی در آئین کلنگ زنی پروژه پارک شهدای گمنام شهرداری قهجاورستان و کلنگ زنی واحد‌های مسکونی پروژه مهربانی ۲ موسسه خیریه امام حسین علیه السلام که همزمان با ایام ولادت پیامبر اکرم (ص)و امام صادق (ع) برگزار شد، ضمن تبریک این ایام و با اشاره به شرایط نامناسب اقتصادی اظهار داشت: خوشحالیم که امروز به همت خیران پروژه ای را در این ایام کلنگ می‌زنیم که می تواند کمک قابل توجهی به قشر نیازمند داشته باشد.
    وی به همت والای خیران خیریه امام حسین علیه السلام در زمینه حل مشکل نیازمندان شهر اصفهان اشاره کرد و افزود: این همت ستودنی است و باید همواره مورد تقدیر قرار گیرد.
    فرماندار اصفهان ضمن قدردانی از هیئت مدیره موسسه خیریه امام حسین علیه السلام ابراز داشت: قدردانی از اقدام این خیران که باری از دوش دولت بر میدارند از توان هر کسی خارج است.
    وی با اشاره به م پروژه‌های شهرداری قهجاورستان گفت: افتتاح این پروژه‌ها را به شهروندان این شهر تبریک میگویم و امیدوارم با توسعه این شهر بتوان بخشی از بار و فشارهای اصفهان را با استفاده از ظرفیت این شهر ساماندهی کرد.
    سیستانی در خصوص راه‌اندازی فاضلاب قهجاورستان تصریح کرد: تحقق این امر به راحتی امکان پذیر است و در آینده اجرایی خواهد شد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=4260

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.