تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
3

حوزه هنری استان اصفهان اهانت دولت فرانسه به پیامبر اسلام را محکوم کرد

  • کد خبر : 3932
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۹:۳۸
حوزه هنری استان اصفهان اهانت دولت فرانسه به پیامبر اسلام را محکوم کرد
حوزه هنری استان اصفهان با صدور بیانیه ای اهانت دوباره رژیم بی‌کفایت فرانسه که این بار توسط رئیس‌جمهور آن در اقدامی نابخردانه و حمایت از توهین یکی از نشریات این کشور به پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) اتفاق افتاد را محکوم کرد.
  • در این بیانیه آمده است، فرانسه برای بسیاری از هنرمندان دنیا مهد هنر و فرهنگ به حساب می آمد که در روزگاران گذشته توانسته بود این جایگاه را با قلم اندیشه ورزان و هنرمندان خود به دست آورد اما در سالهای اخیر دولت فرانسه با شکستن بسیاری از تعهدات بین المللی خود با حمایت از افراط گرایی نه تنها این جایگاه را از دست داده است بلکه فضای منفوری را نسبت به این کشور در میان آزادگان جهان و به ویژه مسلمانان ایجاد کرده است.
    توهین به پیامبر گرامی اسلام آن هم در ماهی که به نام ایشان زینت گرفته است بار دیگر خشم و انزجار عمومی مسلمین جهان را برانگیخت. این حرکت ناشایست دولت فرانسه منجر به تقویت افراط‌گرایی و خشونت ورزی و نژادپرستی در جهان خواهد شد. اسلام ستیزی و هتاکی به مقدسات اسلامی ویژگی بارز نظام سلطه و دولتمردان است.
    حوزه هنری استان اصفهان بار دیگر بر لزوم احترام به مقدسات تمامی ادیان و ارزش‌های اصیل همه فرهنگ‌ها و تداوم گفتمان سازنده و استمرار تعامل خیرخواهانه میان پیروان همه ادیان و اهالی همه فرهنگ ها تاکید می ورزد و این حرکت دولت فرانسه را محکوم می نماید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=3932

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.