تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
7

حضور کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی اصفهان در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران

  • کد خبر : 5924
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
حضور کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی اصفهان در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران
بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت ایران با شعار نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی و حضور 550 شرکت ایرانی، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، از سوم بهمن ماه با حضور وزیر نفت ، فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد.
  • به گزارش مجله خبری این هفته به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان کمیسیون انرژی، صنایع پالایشی و پتروشیمی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان با هدف معرفی خدمات، اهداف و توانمندی های اعضاء این کمیسیون همچنین برگزاری جلسات B2B به عنوان تنها اتاق بازرگانی حاضر در نمایشگاه، در این رویداد حضور یافته است.
    اکبر لباف، نایب رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی اصفهان طی بازدید عضو کمیته بازرگانی ایران و ازبکستان از غرفه اتاق اصفهان، با اشاره به طرح MC اتاق بازرگانی اصفهان به عنوان کنسرسیومی از پیمانکاران معظم استان اصفهان، به تشریح توانمندی های شرکت های اصفهانی در اجرای پروژه های بزرگ در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی پرداخت.
    صانعی، عضو کمیته بازرگانی ایران و ازبکستان، نیزبا اشاره به منابع نفت و گاز موجود در کشور ازبکستان، برگزاری نمایشگاه نفت این کشور در ماه می سال میلادی جاری را رویداد مهمی دانست و آنرا فرصت مناسبی برای ارائه توانمندی های پیمانکاران صنعت نفت و گاز استان اصفهان بیان کرد.
    سپهبدنیا مدیر عامل شرکت مپنای اصفهان نیز با حضور در غرفه اتاق بازرگانی اصفهان و آشنایی با اهداف این کمیسیون، به توانمندی های شرکت مپنا در راستای توسعه پروژه های بازیافت انرژی در استان اصفهان به ویژه در رابطه با نیروگاه جنوب اصفهان اشاره کرد.
    در طی مدت زمان برگزاری نمایشگاه، طیف گسترده خدمات نسل سوم اتاق بازرگانی اصفهان مورد بازدید و توجه فعالان اقتصادی در زمینه های مختلف از جمله واردات، صادرات و سرمایه گذاری، قرار گرفت.
    در این میان می توان از شرکت های پالایش نفت اصفهان، پیشران زمهریر آسمان، بهشت کویر آریانا، آوا فلکس، بهینه سازان صنایع اطلس پادیر، پتروشیمی بوشهر، ارس هوابار بین الملل، سرینو ادز، گروه توسعه بازار بین الملل، انجمن تولید کنندگان حلال های هیدروکربونی ایران وبانک صادرات ایران نام برد.
    لازم به ذکر است غرفه کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی اصفهان در طبقه دوم سالن ۴۴ و تا پایان زمان برگزاری این نمایشگاه (۶بهمن ماه) دایر است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=5924

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.