تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
5
به دلیل کنترل شیوع ویروس کرونا

جمعه بازارهای بعثت و خودروی اصفهان تعطیل شد

  • کد خبر : 3037
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
جمعه بازارهای بعثت و خودروی اصفهان تعطیل شد
معاون اداری مالی سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از تعطیلی جمعه بازار بعثت و خودروی اصفهان در تاریخ 11 مهرماه و تعطیلی مجموعه ورزشی و استخر غدیر به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا خبر داد.
  • به گزارش اینهفته به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محمد حسین سمیع از تصمیمات ستاد کرونای سازمان ساماندهی مشاغل شهری خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اعلام وضعیت قرمز در شهر اصفهان و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی مکان های پر تردد و پر تجمع تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌ شود.
    وی افزود: جمعه بازار بعثت و بازار خودروی اصفهان به دلیل حجم تردد و تجمع به اضافه پنج شنبه بازار بعثت اصفهان تعطیل اعلام شد.
    معاون اداری مالی سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: طبق بررسی های انجام شده، امکان کنترل پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در این بازارها به طور کامل مقدور نیست و انتقال سریع ویروس در این شرایط بحرانی وجود دارد، هر چند هشدارهای لازم به مردم اعلام و استفاده از ماسک در این بازارها الزامی است.
    وی ادامه داد: بهترین تصمیم برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا تعطیلی موقت این بازار در تاریخ ۱۱ مهرماه بود که در صورت تداوم وضعیت قرمز، تعطیلی مجددا تمدید و اطلاع رسانی می شود.
    سمیع در ادامه گفت: در حال حاضر بازارهای روز کوثر همه مایحتاج شهروندان را تامین می کند و توصیه می کنیم شهروندان در مدت اعلام شده وضعیت قرمز اصفهان به جای تردد در بازارهای مختلف، جهت خرید مایحتاج خانواده از بازارهای کوثر خرید کنند.
    وی با بیان اینکه ارائه خدمات غیر حضوری و تلفنی (۳۵۵۳) ویژه بازارهای روز کوثر سراسر شهر فعال است، بیان کرد: ضدعفونی بازارهای روز کوثر مرتب انجام و از ورود افراد بدون ماسک به بازارها جلوگیری می شود.
    معاون اداری مالی سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از تعطیلی باشگاه ورزشی مجموعه غدیر خبر داد و گفت: در بین بازارها، بازار گل و گیاه همدانیان تعطیل نیست و شهروندان می توانند از این بازار با رعایت پروتکل های بهداشتی استفاده کنند.
    وی اضافه کرد: ضدعفونی تالارها و خودروهای ورودی میدان مرکزی میوه و تره بار انجام و عرضه و توزیع محصولات در میدان تحت نظارت ناظران و بازرسان به شهروندان و فروشندگان سطح شهر ارائه می شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=3037

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.