تاریخ : پنج شنبه, ۲ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 21 March , 2024
8
مدیر عامل فولاد مبارکه در راستای تحقق کیفی جهش تولید خبر داد:

تولید تختال با ضخامت ۳۰۰ میلی متر

  • کد خبر : 5722
  • ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
تولید تختال با ضخامت ۳۰۰ میلی متر
مدیرعامل شرکت فولادمبارکه با حضور در بخش های مختلف ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم با اهدای گل و عرض خداقوت به کارکنان این ناحیه از تلاش کارکنان و دستاوردهای اخیر به دست آمده به ویژه تولید تختال با ضخامت ۳۰۰ میلی متر تشکر و قدردانی کرد.
  • به گزارش این هفته؛ حمیدرضا عظیمیان در خلال این بازدید که با حضور معاونین مختلف این شرکت همراه بود در گفتگو با خبرنگار فولاد اظهار داشت: شرکت فولادمبارکه در آستانه ۲۳ دیماه و سالروز افتتاح فولاد مبارکه شاهد تولید تختال با ضخامت ۳۰۰ میلی متر به عنوان یک دستاورد بسیار بزرگ است. این موفقیت در حالی توسط ماشین شماره ۵ ریخته گری شرکت فولاد مبارکه محقق شده که تا پیش از این، قابلیت و امکان تولید تختال با ضخامت حداکثر ۲۵۰ میلی متر وجود داشت و با طراحی صد درصد بومی و با تکیه بر دانش داخلی و تغییراتی که در ماشین، قالب، خنک کننده و دیگر قسمت ها در داخل فولاد مبارکه به وجود آمده موفق به تولید تختال با ابعاد جدیدی شده ایم.
    مدیر عامل فولاد مبارکه در ادامه گفت: از آنجایی که تا پیش از این در کشور چنین تختالی تولید نشده ، این محصول جدید، از آن جهت که موجب افزایش تولید در شرکت فولاد مبارکه خواهد شد، خبر خوبی برای مشتریان و سهامداران فولاد مبارکه به شمار می رود چرا که همواره فولاد مبارکه با تولید محصولات جدید سهم خود را در بازار حفظ و سودآوری سهامداران شرکت را تضمین نموده است.
    عظیمیان خاطر نشان کرد: نکته بسیار با اهمیت این دستاورد عدم دخالت کارشناسان خارجی و بومی سازی کامل این پروژه توسط کارشناسان فولاد مبارکه است که یقینا با شجاعت، جسارت و شهامت ایشان همراه بوده و در نهایت تولید محصولات جدید با دانش داخلی را محقق کرده است و این دستاورد در واقع یک “جهش تولید کیفی” به شمار می رود.
    مدیر عامل فولاد مبارکه در پایان گفت: با توجه به دستاورد اخیر به دست آمده و با تکیه بر همت و توان داخلی کارکنانمان تغییرات و پروژه هایی که در ماشین های دیگر ریخته گری قرار بود توسط کارشناسان خارجی اجرایی شود را با هزینه بسیار کمتری اجرایی خواهیم نمود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=5722

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.