تاریخ : یکشنبه, ۲۶ فروردین , ۱۴۰۳ Sunday, 14 April , 2024
2
128 دیدار مردمی مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان

توجّه به نیاز برقراری ارتباطی پویا و دو سویه

  • کد خبر : 2422
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
توجّه به نیاز برقراری ارتباطی پویا و دو سویه
در راستای حل مشکلات مشترکین گاز طبیعی و طرح تکریم ارباب رجوع؛ مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از ابتدای سال تا کنون 128 دیدار چهره به چهره مردمی در دوشنبه هرهفته با مراجعین داشته است.
  • به گزارش اینهفته، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، با توجّه به نیاز برقراری ارتباطی پویا و دو سویه بین مشترکین و مدیرعامل؛ دوشنبه هرهفته جلسات دیدار مردمی انجام گرفته و در این نشست صمیمی؛ شهروندان بدون واسطه به بیان مشکلات و مسائل خود با مدیرعامل می پردازند.
    سید مصطفی علوی، با بیان اینکه مشترکین عامل اصلی تقویت زیرساخت ها هستند؛ یکی از محورهای مدیریتی خود را جلب رضایت مشترکین عنوان کرد و گفت: با برگزاری جلسات هفتگی ملاقات مردمی؛ درصدد بررسی، رفع مشکلات و پیگیری مطالبات عمومی در حوزه گاز طبیعی هستیم.
    وی، شنیدن بی واسطه درخواست‌ها، مطالبات، مشکلات، انتقادها و نظرات ارزنده مردم را از نتایج مثبت ملاقات مردمی دانست و اظهار کرد: گفتگو و شنیدن درد دل های بدون واسطه و رو در رو با مردم باعث افزایش رضایتمندی شده و میزان نارضایتی را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش می دهد.
    مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با بیان اینکه تمامی مدیران و مسئولانِ حوزه های مختلف در همه روزهای اداری درب اتاقشان به روی ارباب رجوع باز است و ملزم به پاسخگویی به مشکلات و مطالبات مراجعه کنندگان هستند؛ ابراز داشت: اما با توجه به پیچیدگی برخی مشکلات و تمایل شهروندان جهت دیدار با مدیرعامل؛ جلسه ملاقات مردمی با مردم برگزار می شود تا درراستای دیدارهای انجام شده در صورت عدم نقض قانون، رسیدگی به مطالبات و مشکلات شهروندان با هم اندیشی روسای امور و ستادی در پروسه زمانی کوتاهتری انجام می شود.
    وی با اشاره به اینکه در جلسات ملاقات مردمی علی رغم درخواست شهروندان، امکان حل و فصل کامل تمامی مشکلات مطرح شده مطابق خواسته آنها وجود ندارد؛ خاطرنشان کرد: برخی از موضوعات به دلیل منع قانونی قابل رسیدگی نیست؛ اما با استناد به قانون؛ دلیل عدم رسیدگی به مطالبات آنها توضیح داده شده و در فضایی صمیمی و مناسب؛ مراجعه کننده آگاه سازی و اقناع می شود که بسیاری از شهروندان با وجود عدم رسیدن به خواسته مورد نظر با اطلاع از فرایند اداری و قوانین و رفتار مناسب و احترام آمیزی که با آنها انجام شده است با رضایت کامل دفتر را ترک می کنند.
    مهندس علوی، اغلب مراجعات مردمی را پیگیری گاز بهای مصرفی و اشتراک پذیری عنوان کرد.وی، تصریح کرد: همکاری لازم در تسهیل اراضی و اجازه عبور از زمین های کشاورزی برای عبور خطوط انتقال گاز، رعایت الگوهای صحیح مصرف گاز، عدم نصب انشعابات غیر مجاز و پرداخت به موقع قبوض گاز بهاء توسط هم استانی های عزیز، شرکت گاز استان اصفهان را در ارائه خدمات بهینه و صرفه جویی در هزینه های اجرایی یاری خواهد کرد.
    لازم به ذکر است، در راستای پیگیری و ارزیابی استانداری از نحوی اجرای طرح تکریم ارباب رجوع توسط دستگاه های اجرایی استان، دکتر کرمی رئیس بازرسی استانداری اصفهان با حضور در دفتر مدیرعامل شرکت گاز استان از روند و چگونگی ملاقات مهندس علوی با مراجعین در روزهای دوشنبه بازدید کرد و از نحوه برخورد و ملاقات با مردم و رضایت نسبی از این ملاقات ابراز خرسندی نمود.
    مهندس علوی، ضمن پاسخگویی به درخواست های مراجعین در مورد روش هماهنگی برای جلسات مردمی گفت: مراجعه کنندگانی که تمایل به ملاقات با مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان را دارند می توانند به صورت تماس تلفنی با شماره های۳۶۲۴۳۰۴۶ و ۳۸۱۳۲۲۰۱ و۳۸۱۳۲۲۰۲هماهنگی لازم را انجام و دوشنبه هر هفته از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر برای ملاقات با اینجانب حضور یابند.
    وی، تصریح کرد: علاوه بر مراجعات حضوری، مردم عزیز می توانند از طریق میز خدمت، صندوق ارتباط با مدیرعامل، سامانه تلفنی ساتم، سامانه CRM (رسیدگی به شکایات ) با دسترسی سه گانه اعم از؛ وب سایت شرکت به آدرس www.nigc-isfahan.ir ، تلفن ۳۶۲۸۶۳۶۳و سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۶۱۹۴ و شماره تماس مستقیم شکایات واحد روابط عمومی ۳۶۲۷۴۰۲۹ از جمله کانال های دریافت و رسیدگی به انتقادات و پیشنهادات مردمی می باشد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=2422

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.