تاریخ : یکشنبه, ۲۶ فروردین , ۱۴۰۳ Sunday, 14 April , 2024
8
‍معاون سرمایه گذاری و امور شرکت‌های فولادمبارکه:

توجه به سرمایه های انسانی منجر به خلق ثروت خواهد شد

  • کد خبر : 2114
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۹:۴۴
توجه به سرمایه های انسانی منجر به خلق ثروت خواهد شد
غلامرضا طاهری در بازدید از آزمون استخدامی این شرکت گفت: تجربه فولاد مبارکه نشان می دهد توجه به سرمایه های انسانی به لحاظ دانشی و تکنیکی، سبب بازگشت سرمایه و خلق ثروت خواهد شد.
  • معاون سرمایه گذاری و امور شرکت‌های فولادمبارکه گفت: به واسطه شرایطی که با همه گیری ویروس کرونا در کشور ایجاد شده است؛ طبیعتاً ما باید تمهیدات لازم را به خرج می دادیم تا بتوانیم شرایط ایمن و سالمی را برای داوطلبان ایجاد کنیم. از موضوعات کلیدی که پیش روی ما بود حفظ فاصله گذاری فیزیکی در محل برگزاری این آزمون بود که با هماهنگی دانشگاه اصفهان حوزه های متعددی برای این آزمون در نظر گرفته شد و زمان برگزاری آزمون را به ۳ روز افزایش دادیم تا بتوانیم پروتکل های فاصله گذاری را دقیق و با بالاترین استاندار رعایت کنیم.
    طاهری در ادامه به توجه ویژه فولادمبارکه به کارکنان خود به عنوان سرمایه انسانی اشاره کرد و گفت: حقیقت این است که در دنیای امروز به جای نیروی انسانی از عنوان «سرمایه انسانی» استفاده می شود و جامعه پیشرفته به این سمت در حال حرکت هستند و همین طور که از اسم سرمایه مشخص است؛ نتایج این سرمایه در بلند مدت اثر خودش را نشان می دهد. تجربه فولادمبارکه هم نشان می دهد توجه به سرمایه های انسانی به لحاظ دانشی و تکنیکی، سبب بازگشت سرمایه و خلق ثروت خواهد شد و این شرکت از ابتدای راه اندازی تاکنون به این موضوع توجه ویژه ای داشته است و برگزاری این آزمون در این شرایط خاص هم نشان دهنده توجه خاص فولادمبارکه به انتخاب نیرو و ویژه بودن آنها است.
    معاون سرمایه گذاری و امور شرکت‌های فولادمبارکه در خاتمه به برگزاری این آزمون در شرکت های تابعه فولاد مبارکه پرداخت و گفت: فولاد مبارکه به واسطه اینکه شاید بالغ بر ۱۰۰ شرکت تابعه دارد و این شرکت ها در مناطق مختلف کشور هستند؛ ما همین پروتکل را برای انتخاب نیرو در آن شرکت ها تابعه دنبال می کنیم که این موضوع ناشی از یک نگاه جامع نگر و عدالت محور با برابری های اجتماعی است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=2114

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.