تاریخ : یکشنبه, ۲۶ فروردین , ۱۴۰۳ Sunday, 14 April , 2024
1
با هدف تشویق به رعایت الزامات و قوانین HSE؛

تقدیر از ادارات، پیمانکاران و افراد برتر شرکت گاز اصفهان

  • کد خبر : 2930
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
تقدیر از ادارات، پیمانکاران و افراد برتر شرکت گاز اصفهان
مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان، با تأکید بر این که تمام پیمانکاران حاضر در این شرکت ملزم به رعایت استانداردها و الزامات HSE در کلیه فعالیتها از جمله پروژه‌ها هستند، از اعطای جوایز و تقدیرنامه به‌صورت سالانه به برگزیدگان شرکت در این حوزه خبر داد.
  • به گزارش اینهفته به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، مدیرعامل این شرکت ، در مراسم گرامیداشت روز ۷ مهر، روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی با بیان اینکه رعایت الزمات HSE ضامن سلامت کارکنان، محیط کار، تاسیسات و افزایش بهره‌وری است افزود: هزینه‌های حوادث ناشی از کار سالانه حدود ۴ درصد تولید ناخالص کشورها را به خود اختصاص می‌دهد و باعث پیامدهای اجتماعی و اقتصادی نامناسب در جامعه می‌شود. و این در حالیست که طبق آمار اداره بازرسی کار در سال ۱۳۹۶ تعداد ۸۴۳ حادثه منجر به فوت در کشور ثبت شده است.
    وی، اضافه کرد: از چند سال گذشته با پیاده سازی سامانه مدیریت رویداد و همکاری و همراهی تمامی کارکنان شرکت، گزارشات رویدادهای شرکت دریافت ثبت و تحلیل شده و براساس آن اقدامات اصلاحی مناسب تعریف و اجرا می شود تا از حوادث اتی پیشگیری گردد. همچنین پیاده سازی قوانین و الزمات HSE با برگزاری جلسات و نظارت کارگاهی و نیز با فرهنگ سازی در حال انجام است و در این زمینه یکی از عوامل موفقیت شرکت گاز استان اصفهان، مساعدت و همراهی تمامی کارکنان می‌باشد که جای تقدیر دارد و مجموعه این عوامل باعث شده است تا شاخص های مرتبط در شرکت طی سه سال گذشته روند نزولی داشته باشد.
    بر همین اساس به مناسبت گرامیداشت روز ۷ مهر، با بررسی عملکرد ادارات گاز، پیمانکاران، نمایندگان HSE ادارات و پیمانکاران، افراد منتخب انتخاب و با اهداء لوح تقدیر از زحمات و تلاشهای آنها در ساختن جامعه‌ایی عاری از حادثه قدردانی گردید.
    مدیرعامل HSE ضمن تقدیر از عملکرد یک ساله پیمانکاران شرکت در حوزه HSE بیان داشت: در صنعت نفت و گاز با رشد روز افزون تكنولوژی، بعضاً با خطرات و ریسك‌های ناشی از كار مواجه هستیم. كنترل این خطرات نیازمند نوعی سیستم مدیریتی است كه منجر به كاهش این خطرات و حصول اطمینان از افزایش ایمنی، رفاه پرسنل و همچنین حفاظت از محیط زیست گردد.
    سید مصطفی علوی، افزود: از آنجایی كه مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست از موارد كلیدی و بسیار مهم در اجرای پروژه‌های گاز می‌باشد، لازم است تا با رعایت انضباط‌های HSE در سازمان‌های پیمانكاری نقش مهمی در كاهش ریسك‌ها و خطرات كاری و در نتیجه ارتقای HSE كشور ایفا نمود.
    وی، همچنین از زحمات مجموعه کارکنان HSE که با تلاش شبانه روزی و حرکت فعالانه در مسیر تعالی شرکت تلاش می نمایند وتمامی ادارات، پیمانکاران و افراد حاضر در جلسه تشکر و قدردانی نمود.
    در این مراسم از ادارت، شرکتها و افراد با اهداء لوح قدردانی گردید و خودروی ایسوزی مجهز به درب عقب هیدرولیکی که برای سهولت جابجایی تجهیزات سنگین و کاهش صدمات جسمانی کارکنان تهیه شده بود مورد بهره برداری قرار گرفت.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=2930

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.