تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
4
چینی:

تعهد آموزش ۲۰ هزار نفر ساعت در حوزه نماچینی آجر را داریم

  • کد خبر : 4383
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
تعهد آموزش ۲۰ هزار نفر ساعت در حوزه نماچینی آجر را داریم
عضو خانه صنعت و معدن استان اصفهان به همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای با گروه کارخانجات آجر نماچین برای راه‌اندازی آموزشگاه گروه الف گفت: در این زمینه همکاری خوبی صورت گرفت و تعهد آموزش ۲۰ هزار نفر ساعت برای این آموزشگاه تعریف شد.
  • به گزارش روابط عمومی دومین دوره مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجر، رضا چینی در آئین اختتامیه دومین دوره مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجر ضمن ابراز خرسندی از بهره‌برداری از سالن امیرکبیر نمایشگاه بین‌المللی اصفهان اظهار داشت: امیدوارم هر چه زودتر فاز دو و سه این پروژه به بهره‌برداری برسد.
    وی
    عضو خانه صنعت و معدن استان اصفهان با بیان اینکه سال گذشته اولین افتتاح تولید چسب آجر را داشتیم، ابراز داشت: این فناوری امروز در مسابقات نماچینی آجر مورد استفاده قرار گرفت و استاد کاران با ویژگی‌های این فناوری در خصوص کاهش وزن ساختمان و حفظ محیط زیست آشنا شدند.
    وی به همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای با گروه کارخانجات آجر نماچین برای راه‌اندازی آموزشگاه گروه الف اظهار داشت: در این زمینه همکاری خوبی صورت گرفت و تعهد آموزش ۲۰ هزار نفر ساعت برای این آموزشگاه تعریف شد.
    چینی به اعلام آمادگی نماکاران ۱۵ استان برای حضور در دومین دوره مسابقات نماچینی آجر گفت: شرایط بیماری کرونا به ما اجازه پذیرش اساتید از ۱۰ استان را داد.
    وی با بیان اینکه از بهترین داوران کشوری برای این دوره از مسابقات استفاده شده است، ادامه داد: برای برگزیدگان علاوه بر جوایز نقدی بیمه تامین اجتماعی را در نظر گرفته‌ایم.
    مدیرعامل گروه کارخانجات آجر نماچین با اشاره به برگزاری سه روز مسابقه بین شرکت کنندگان ابراز داشت: نتیجه مسابقات بین ۴۱ شرکت کننده امروز اعلام خواهد شد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=4383

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.