تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
5

تجربه هیجان بازی آنلاین در مسابقه ” جهت طلایی “

  • کد خبر : 3371
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
تجربه هیجان بازی آنلاین در مسابقه ” جهت طلایی “
مسابقه آنلاین "جهت طلایی" با هدف جهت یابی به عنوان جاده ای برای نشاط و سلامتی ویژه نوجوانان و خانواده ها برنامه ریزی شده است.
  • مسئول دفتر تخصصی نوجوان گفت: دفتر تخصصی نوجوان وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با همکاری معاونت ورزشی تفریحی این سازمان به برگزاری مسابقه “جهت طلایی” با هدف جهت یابی به عنوان جاده ای برای نشاط و سلامتی اقدام کرده است.

    صفیه سادات موسویان اظهار کرد: این مسابقه ورزشی ویژه نوجوانان و خانواده ها به مناسبت هفته تربیت بدنی همراه با جوایز ارزنده به صورت آنلاین برنامه ریزی شده که علاقه مندان می توانند تا ۲۵ مهرماه جهت ثبت نام برای این مسابقه با شماره های ۰۹۳۰۵۱۱۳۴۱۹ و ۳۲۳۰۴۰۳۰ تماس حاصل کنند.

    وی ادامه داد: افراد در بازی آنلاین جهت طلایی در فضای سه بعدی صفه قرار می گیرند و با استفاده از ورزش جهت یابی که زیر مجموعه هیات های ورزش همگانی است، ۳۳ سوال روانشناسی برای ارتباط نوجوان و والدین با یکدیگر را در ۷ مرحله پیدا کرده و پاسخ می دهند.

    مسئول دفتر تخصصی نوجوان تصریح کرد: لینک مسابقه از ۲۷ تا ۳۰ مهرماه ویژه افرادی که در مسابقه ثبت نام می کنند، ارسال خواهد شد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=3371

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.