تاریخ : یکشنبه, ۳۱ تیر , ۱۴۰۳ Sunday, 21 July , 2024
1
به مناسبت هفته هلال احمر

بیش از ۲۰ خانه هلال در استان اصفهان افتتاح شد

  • کد خبر : 8001
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
بیش از ۲۰ خانه هلال در استان اصفهان افتتاح شد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از افتتاح بیش از 20 خانه هلال در استان اصفهان به مناسبت هفته هلال احمر خبر داد.
  • به گزارش مجله خبری این هفته به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ؛علی محمدهاشمی با بیان این خبر گفت: آموزش امداد و نجات و افزایش تاب آوری جوامع در برابر حوادث و سوانح و راهکارهای چگونگی مقابله صحیح با مخاطرات مختلف از محورهای اصلی فعالیت این خانه هاست.
    وی به تاثیر مثبت آموزش در خانواده‌ها و به دنبال آن کاهش خسارات و تلفات اشاره و افزود : بر همین اساس شمار برنامه‌های آموزشی هلال احمر در شهرها و روستاها با محوریت خانواده افزایش خواهد یافت تا اثرات کوتاه و بلند مدت داشته باشد، به ویژه معتقدیم در هر روستا و محله باید تیمی متبحر و آماده برای مواجهه با بلایا وجود داشته باشد که بتواند دیگران را راهنمایی و هدایت کند.
    وی تصریح کرد : در راستای کیفی سازی خانه های هلال و فعالیت های این مراکز، خانه های تخصصی هلال در استان اصفهان در حال راه اندازی است و از جمله این مراکز می توان به خانه های هلال تخصصی کادر درمان ، اصحاب رسانه ،مهندسان ،کارآفرینی و ورزشکاران اشاره کرد .
    محمدهاشمی با اشاره به اینکه فعالیت‌های خانه های هلال، داوطلب محور و بر اساس ظرفیت‌های انسانی موجود در مناطق شهری و روستایی انجام می شود، خاطرنشان کرد: اعضای فعال در خانه‌های هلال، نمایندگان هلال احمر در سطح جامعه هستند و این مراکز به شکل کاملا مردمی و داوطلبانه اداره می‌شوند.
    مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان یادآور شد در هفته هلال احمر امسال ۲۰ خانه هلال از جمله خانه هلال مرکز جنوب شهرستان اصفهان ، خانه هلال روستای الله آباد شهرستان لنجان و خانه هلال محله قائمیه شهرستان اصفهان رسما افتتاح و آغاز به کار کرده است .

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=8001

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.