تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
7

بهزیستی اصفهان برای ششمین سال متوالی در جشنواره شهید رجایی افتخار آفرید

  • کد خبر : 5763
  • ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
بهزیستی اصفهان برای ششمین سال متوالی در جشنواره شهید رجایی افتخار آفرید
از ۱۹ دستگاه اجرایی استان اصفهان در جشنواره شهید رجایی در آیینی با حضور استاندار و شماری از مسئولان استانی در سالن شماره سه آموزش و پرورش استان تقدیر شد.
  • به گزارش این هفته؛ بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان با تجلیل از ۱۹ دستگاه‌ برتر استان، در آیینی با حضور استاندار و شماری از مسئولان استانی در سالن شماره سه آموزش و پرورش برگزار شد.
    جشنواره شهید رجایی، به ‌منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و نهادینه کردن فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در ۸ گروه برگزار شد. در هر گروه از یک دستگاه برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی، از یک دستگاه برتر در شاخص‌های عمومی و از یک دستگاه برتر در شاخص‌های اختصاصی تقدیر شد.
    در میان گروه‌های این دوره، اداره کل بهزیستی استان اصفهان برای ششمین سال متوالی موفق به کسب مقام برتر در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی و همچنین رتبه اول مجموع شاخص‌های عمومی در گروه سلامت و رفاه اجتماعی شد.
    خاطر نشان می‌شود به دلیل شرایط کرونایی، بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و به همین خاطر از زهره بحرینی از کارشناسان اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه و ناهید راه انجام از کارشناسان بهزیستی شهرستان اصفهان به عنوان کارمندان نمونه اداره کل بهزیستی استان به صورت غیر حضوری تجلیل شد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=5763

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.