تاریخ : دوشنبه, ۶ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 25 March , 2024
3
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان:

بهره برداری از ۱۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان در شهرستان شاهین شهر و میمه

  • کد خبر : 6167
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
بهره برداری از ۱۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان در شهرستان شاهین شهر و میمه
در ایام مبارک دهه فجر از 10 پروژه با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان در شهرستان شاهین شهر و میمه بهره برداری شد.
  • به گزارش مجله خبری این هفته به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان، مهدی خضری در آئین افتتاح متمرکز پروژه های راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان شاهین شهر که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین و پرترافیک ترین محورهای استان در شهرستان شاهین شهر و میمه واقع شده است .
    وی ادامه داد: لذا ارتقا ایمنی تردد کاربران جاده ها در این محور و تعریف و اجرای پروژه هایی برای نیل به این اهداف در اولویت اقدامات اداره کل قرار دارد.
    مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به بهره برداری از ۱۲ مجتمع خدماتی رفاهی در شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: با بهره برداری از این مجتمع جدید تعداد مجتمع های خدماتی رفاهی در استان اصفهان به ۵۱ مجتمع می رسد .
    خضری با بیان اینکه اصفهان رتبه اول در تعداد مجتمع های خدماتی رفاهی بهره برداری شده را به خود اختصاص داده است، اضافه کرد: در راستای ارتقای ایمنی تردد کاربران مناطق مسکونی حاشیه جاده های برون شهری، عملیات جانمایی و احداث پل های عابر پیاده در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه امروز شاهد نصب پل گلدیس با اعتباری بر ۱۷ میلیارد ریال در این شهرستان هستیم.

    بهره برداری از 10 پروژه با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان در شهرستان شاهین شهر و میمه

    وی همچنین به اهمیت نگهداری راه های اصلی و فرعی این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: امروز با تلاش و پشتکار شبانه روزی شاهد بهره برداری از روکش آسفالت حفاظتی گرم میمه_دلیجان با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال، روکش آسفالت حفاظتی راه های روستایی سه، کلهرود، مراوند، میدان اذان به طول ۴۰ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال، و روشنایی اتوبان معلم به طول ۶ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۴٫۵ میلیارد ریال هستیم.
    مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: مجتمع خدماتی رفاهی هشت بهشت از دیگر پروژه هایی است که در محورآزادگان با سرمایه گذاری ۱۸۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی و حمایت بلاعوض سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در خصوص احداث راه دسترسی و تهیه و نصب تابلوهای پیش آگاهی در دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=6167

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.