تاریخ : سه شنبه, ۲ مرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 July , 2024
5

برگزاری مسابقه دعوت در رادیو

  • کد خبر : 7218
  • ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
برگزاری مسابقه دعوت در رادیو
رییس دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع): برنامه یادبود مرحوم حجت الاسلام حاج مهدی مظاهری در شبکه تلوزیونی اصفهان در شب های ماه مبارک رمضان پخش می شود.
  • به گزارش مجله خبری این هفته به نقل از روابط عمومی دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان، محسن حاج کاظمیان، ریاست دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) با اشاره به برنامه های این دانشگاه در ماه مبار رمضان گفت: با توجه به اهمیت قرآن در زندگی و ماه مبارک رمضان، برنامه ای مشترک بین دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) و رادیو اصفهان به نام مسابقه دعوت نامه هر روز برگزار خواهد شد.
    وی در این باره افزود: این مسابقه هر روز ساعت ۱۸ برگزار خواهد گشت و شرکت کنندگان ابتدا باید برای مشاهده سوالات به سایت دانشگاه مراجعه کنندگان و سپس پاسخ مورد نظر به سرشماره اعلام شده از طرف رادیو اصفهان ارسال نمایند.
    رییس دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) در خصوص جوایز این مسابقه نیز بیان کرد:هر روز ۳ نفر برنده جوایزی می شوند ، که می توانند در پایان ماه مبارک و با مراجعه به دانشگاه جوایز خود را تحویل بگیرند.
    محسن حاج کاظمیان در رابطه با دیگر برنامه های این دانشگاه در ماه مبارک رمضان تاکید داشت: هدف ما این بود در این ماه بیش از پیش با صدا و سیمای به عنوان رسانه ای تاثیرگذار ارتباط داشته باشیم و از همین رو با همکاری شبکه تلوزیونی اصفهان برنامه یادگار معنوی را خواهیم داشت.
    وی ادامه داد: این برنامه که در آن دعای ابوحمزه ثمالی قرائت خواهد شد یادبود مرحوم حجت الاسلام حاج مهدی مظاهری موسس دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) است که مرحوم حجت الاسلام حاج مهدی مظاهری از خدمتگزاران این دعای معنوی بودند.
    حاج کاظمیان ضمن اشاره به اهمیت قرائت این دعا در ماه مبارک رمضان اطهار داشت: این نیایش که بسیار سفارش شده به قرائت آن از ساعت ۲۳/۴۵ الی ۲/۱۵ از شبکه اصفهان پخش می گردد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=7218

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.