تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
4

برگزاری سومين كنفرانس بين المللی جوشكاری و آزمايش های غيرمخرب ايران

  • کد خبر : 6196
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
برگزاری سومين كنفرانس بين المللی جوشكاری و آزمايش های غيرمخرب ايران
سومين كنفرانس بين المللی جوشكاری و آزمايش هاي غيرمخرب ايران به همراه بيست و يكمين كنفرانس ملي جوش و بازرسی و دهمين كنفرانس ملی آزمايش های غيرمخرب با همكاری انجمن جوشكاری ایران و دانشكده مهندسی مواد دانشگاه صنعتی اصفهان بصورت برخط در تاريخ های 13 و 14 اسفندماه 99 برگزار می شود.
  • به گزارش مجله خبری این هفته؛ دبير اجرايی این رویداد علمی با اعلام خبر فوق گفت: مجموعه این کنفرانس ها از کليه استادان دانشگاه ها، پژوهشگران مراکز علمی و پژوهشی و متخصصان صنعتی دعوت می کند تا ضمن مشارکت فعــال، آخرين دستاوردهای علمی پژوهشی و تجربيات فنی و تخصصی خود در اين زمينه را برای کنفرانس ارسال نمايند.
    مسعود عطاپور با بيان اينكه شناخت تنگناها و مشکلات فنی موجود در زمینه صنعت جوشكاری ، بازرسی و آزمایش های غیر مخرب از اهداف برگزاری اين رويداد فنی و مهندسی است خاطر نشان ساخت: انجمن جوشكاری و آزمایش های غیرمخرب ایران با برقراری ارتباطات گسترده و پویا با مراكز علمی معتبر، سعی در به روز نگه داشتن اطلاعات تخصصی، گسترش ارتباطات فناورانه با دنیای خارج و افزایش خدمات ارائه شده به اعضای خود داشته است.
    دانشيار دانشكده مهندسی مواد دانشگاه صنعتی اصفهان از ارتباط نزديك اين انجمن با محققان این دانشگاه به عنوان نقطه برجسته برگزاری كنفرانس در سال های متمادی ياد كرد و ادامه داد: آشنائی با آخرین دستاوردهای تحقیقاتی و تکنولوژیک وانتقال تجربه در زمینه صنعت جوشكاری، بازرسی و آزمایش های غیرمخرب منجر به بهبود روابط بین تولیدکنندگان، مصرف کنندگان، سازمان های بازرسی و مراجع علمی ديگر مي شود.
    عطاپور با بيان اين كه در حاشيه اين رويداد فناورانه، نمايشگــاه و مسابقه عکاسي وگرافيک در صنعت جوش و بازرسی برگزار می شود تصریح کرد: از جمله برنامه های اصلی اين كنفرانس، تقدير از پايان نامه ها، طرح های پژوهشی، اختراعات، ابتکارات و نوآوری ها در صنعت جوش و بازرسی، تجليل از پيشکسوت صنعت جوش و بازرسی، تقدیر از مؤلفین برتر و برگزاری کارگاه های آموزشی است.
    گفتنی است: اساتيدی از کشورهای چین، هند، آمریکا، سوئد، کانادا، ایتالیا و کانادا در اين مجموعه كنفرانس به صورت برخط ارايه سخنرانی علمی خواهند داشت.
    شايان ذكر است اين کنفرانس با مشارکت مراکز معتبرURNDT، اداره کل استاندارد استان اصفهان، پایگاه علوم استنادی جهان اسلام، و جمعی از دانشگاه های فنی مهندسی كشور و شركت های فنی و مهندسی دانش بنيان در بخش خصوصی در تاريخ ۱۳ و ۱۴ اسفند ماه به صورت برخط برگزارمي شود.
    علاقه مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اینترنتی icwndt2021.ir/fa/ مراجعه نمایند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=6196

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.