تاریخ : یکشنبه, ۵ فروردین , ۱۴۰۳ Sunday, 24 March , 2024
2
مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان مطرح کرد:

بخش حمل ونقل نیازمند حمایت ویژه است

  • کد خبر : 4029
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
بخش حمل ونقل نیازمند حمایت ویژه است
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به مشکلات جدی بخش حمل ونقل مسافر خواستار بخشودگی اجاره بهای غرف شرکت های حمل ونقل مسافر در پایانه های مسافربری شد.
  • به گزارش اینهفته به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، مهدی خضری در نشست هم اندیشی مدیران ارشد سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با مدیران کل استانها و تشکل های صنفی حوزه مسافر کشور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزارشد، اظهار کرد: برگزاری جلسات با معاون وزیر و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به منظور توافق برسر بخشودگی اجاره بهای غرف شرکت ها در پایانه های مسافربری می تواند راهگشا باشد.
    وی با اشاره به تقاضای تشکل های صنفی حوزه رانندگان در ارتباط با بهینه سازی و توسعه خوابگاه رانندگان در پایانه های مسافربری و جاده ها اضافه کرد: قطعا استراحت به موقع و کافی رانندگان امنیت سفر مسافران حمل ونقل عمومی را تامین کرده و بسیار مهم است.
    مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: خوابگاه رانندگان در شهرستان های بزرگ استان اصفهان در حال بهره برداری بوده اما این ظرفیت در شهرستانهای کوچک تر نیازمند توجه بیشتر است.
    دبیر کانون انجمن های صنفی کارفرمایی شرکت های حمل ونقل مسافر کشور نیز در این جلسه اظهار کرد: صنعت حمل ونقل مسافر کشور با مشکلات عدیده مواجه شده و نیازمند تصممیات حمایتی جدی است.
    رضا همامی با انتقاد از بروکراسی حاکم بر سیستم های اداری گفت: بسیاری از مطالبات این صنف سالهاست بر زمین مانده و به آن رسیدگی نشده است.
    دبیر کانون انجمن های صنفی کارفرمایی شرکت های حمل و نقل مسافر کشور خواستار شناورسازی قیمت بلیط حمل ونقل مسافر شد و گفت: تعیین بهای بلیط اتوبوس باید بر عهده صنوف گذاشته شده و از شمول قیمت گذاری دولتی خارج شود.
    وی با اشاره به هزینه بسیار زیاد ضدعفونی کردن اتوبوس های مسافربری اضافه کرد: متاسفانه با شیوع ویروس کرونا بیشترین تبلیغات منفی بر سفر با حمل ونقل عمومی با اتوبوس متمرکز شد .
    به گفته وی، باوجود هزینه های بسیار زیاد پروتکل های بهداشتی در سفر با حمل و نقل عمومی به خوبی رعایت می شود و به مسافران بسته های بهداشتی ارائه می شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=4029

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.