تاریخ : دوشنبه, ۲۷ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 15 April , 2024
3

اهدای تمبر یادبود اصفهان به موزه هنرهای معاصر شانگهای

  • کد خبر : 4690
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
اهدای تمبر یادبود اصفهان به موزه هنرهای معاصر شانگهای
معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و دبیر اجرایی نکوداشت روز اصفهان اظهار داشت: با توجه به تعاملات و مراودات فرهنگی بین المللی، اصفهان با استفاده از ظرفیت فعالان فرهنگی شهر شانگهای و به ویژه بنیاد فرهنگی هنری بردبار در نمایشگاه CIIE این شهر حضور یافت که در همین راستا تمبر یادبود حضور شهر اصفهان در این نمایشگاه رونمایی و تعدادی از آن به چین ارسال شد.
  • مرتضی رشیدی افزود: موزه هنرهای معاصر اصفهان و شانگهای مراودات فرهنگی مختلفی دارند که به همین دلیل با هماهنگی انجام گرفته این تمبر یادبود به موزه هنرهای معاصر شانگهای اهدا و مقرر شد به عنوان یادبود شهر اصفهان در این موزه به یادگار بماند.
    وی گفت: در نظر داریم تابلوی تمبر یادبودی در این راستا به شهرداری شهر نانجینگ ارسال و تقدیم فعالان فرهنگی در حوزه مدیریت شهری این شهر شود تا با این مراودات بین المللی، فضایی برای تعالی و گسترش اقتصاد فرهنگ ایجاد شود تا در دوران پساکرونا شاهد حضور حداکثری گردشگران داخلی و خارجی در شهر اصفهان باشیم.

    اجرای طرح مجازی “مبادله کتاب” ویژه شهروندان اصفهانی
    طرح مجازی “مبادله باشگاه کتاب شهروند” از سوی کتابخانه میرداماد و تخصصی حقوق همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در سایت کهن برگ اجرایی شد.
    رییس کتابخانه میرداماد و تخصصی حقوق با اعلام این خبر گفت: کتابخانه میرداماد و تخصصی حقوق وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان دارای بخشی به نام “مبادله کتاب شهروند” با ۱۲ هزار جلد کتاب بوده که شهروندان می توانند کتاب های تمیز، سالم و نسبتا خوب خود را با مراجعه به این بخش به صورت رایگان با کتاب مورد نظرشان مبادله کنند.
    مرضیه اربابان افزود: درحال حاضر به خاطر شرایط کرونا و تقارن با هفته کتاب و کتابخوانی شرایطی فراهم شد تا شهروندان حضور فیزیکی کمتری داشته باشند و به صورت مجازی از این طرح بهره مند شوند.
    وی تصریح کرد: علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت کهن برگ به نشانی www.kohanbarg.ir ، کتاب های مورد نظر خود را با دیدن اطلاعات توصیفی، عکس روی جلد و محل نگهداری کتاب انتخاب و پس از آن با مراجعه حضوری کتاب ها را مبادله کنند.
    گفتنی است؛ کتابخانه تخصصی میرداماد واقع در خیابان نیکبخت غربی بعد از ساختمان دادگستری است میزبان علاقه مندان برای مبادله کتاب شهروندی است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=4690

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.