تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
6

انتشار دهمین فراخوان حمایت از تشکل های مردمی ویژه ماه محرم و صفر

  • کد خبر : 9270
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
انتشار دهمین فراخوان حمایت از تشکل های مردمی ویژه ماه محرم و صفر
همزمان با فرارسیدن ماه محرم، دهمین فراخوان حمایت از برنامه های کانون های فرهنگی، هنری مساجد و تشکل های مردمی ویژه ماه محرم و صفر اعلام شد.
  • به گزارش مجله خبری این هفته؛ رئیس اداره مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این فراخوان در جهت حمایت، مشارکت و تعامل با تشکل های مردمی ارائه شده است، گفت: در قالب این فراخوان، مراکز فرهنگی در چهار محور می توانند مستندات اجرای برنامه های خود در ماه های محرم و صفر را جهت حمایت مدیریت شهری حداکثر تا ۳۰ مهرماه ارسال کنند.
    ژاله کرمانی اظهار داشت: سلسله جلسات تبیین موضوعی حماسه حسینی، مسابقات کتابخوانی مجازی با تاکید بر کتب فاخر، تبیین مفاهیم ماه محرم و صفر در قالب های هنری و آموزش رعایت بهداشت، سلامت و تندرستی با توجه به سفارش های دین مبین اسلام از جمله موضوعات این فراخوان است.
    وی افزود: این موضوعات در قالب های سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه، تواشیح، شب شعر، کلیپ صوتی و تصویری، موشن گرافی و برنامه های اجتماعی در شبکه های مجازی قابل ارائه است.
    رئیس اداره مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در این فراخوان در راستای حفظ محیط زیست، طرح هایی که با موضوع کاهش مصرف پلاستیک ارائه شوند، از حمایت ویژه ای برخوردار خواهند شد، ادامه داد: فراخوان های قبلی با استقبال خوبی از سوی تشکل های مردمی مواجه شده و امیدوار هستیم در قالب مصوبات کمیته مساعدت به مراکز فرهنگی، بتوانیم با تشکل های مردمی تعامل خوبی را ایجاد کنیم.
    کرمانی همچنین تصریح کرد: اداره مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در راستای مقابله و پیشگیری از بیماری کووید ۱۹ به تهیه ۱۲۰ هزار ماسک سه لایه برای توزیع در سازمان های مردم نهاد حامی بیماران خاص اقدام کرده است.
    وی افزود: بسیاری از شهروندانی که دارای معلولیت یا بیماری خاصی هستند، از اقشار کم درآمد بوده و در تهیه ماسک به عنوان اولین اقدام در راستای پیشگیری از بیماری کرونا با مشکلاتی مواجه هستند لذا با اجرای طرح توزیع ماسک سه لایه، قصد حمایت از این افراد را داشته ایم.
    وی با اشاره به حمایت های صورت گرفته از سازمان های مردم نهاد حامی بیماران خاص خاطرنشان کرد: تاکنون در سه مرحله، ماسک بهداشتی سه لایه در اختیار این سازمان های مردم نهاد قرار گرفته است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=9270

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.