تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
9

انتشار آثار برگزیده جشنواره تک‌گویی نمایشی “پژواک” در فضای مجازی

  • کد خبر : 5905
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
انتشار آثار برگزیده جشنواره تک‌گویی نمایشی “پژواک” در فضای مجازی
آثار جشنواره تک‌گویی نمایشی "پژواک" در قالب 12 اثر برگزیده از سوی تالار هنر در فضای مجازی منشتر می شود.
  • به گزارش مجله خبری این هفته؛ مدیر تالار هنر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: جشنواره تک‌گویی نمایشی “پژواک” با تلاش دفتر تخصصی هنرهای نمایشی تالار هنر اصفهان وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به منظور روشن نگهداشتن چراغ نمایش در زمان شیوع ویروس کرونا برنامه‌ریزی و اجرا شد.
    سعید امامی افزود: تک گو بودن این جشنواره به این علت بود که با توجه به شیوع بیماری کرونا نیازی به تجمع افراد نباشد و هر شخص بتواند در خانه یا مکان دیگری بدون تشکیل اجتماع به اجرای یک اپیزود نمایشی و ارسال آن بپردازد.
    وی تصریح کرد: در این جشنواره حدود ۱۴۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد که از بین این آثار تعداد ۴۰ اثر به مرحله بعدی راه یافت؛ حمید شهرانی کارشناس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، رسول هنرمند بازیگر و عضو شورای نظارت بر نمایش و احسان جانمی دبیر جشنواره، کارگردان و عضو هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان، انتخاب آثار را بر عهده داشتند و در نهایت احسان جانمی، امید نیاز، مژگان نوایی، اسماعیل موحدی و پیمان کریمی به عنوان هیات داوران تعداد ۱۰ اثر را به عنوان آثار برتر انتخاب کردند.
    مدیر تالار هنر اصفهان ادامه داد: بر اساس انتخاب هیات داوران، رادنوش مقدم با اثر”اینجا خانه برنارد آلباست”، دلارام موسوی با اثر “عروسی خون” و ابراهیم کریمی با اثر “سینما شیرین” رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند؛ همچنین آثار یاسمن اسماعیلی، محمد رادمهر، پرستو دادخواه، حسین نصر اصفهانی، باربد باباخانی، پریا انصار و محمدعلی اکباتانی، نوش‌زاد کیانی‌پور و رضا توکلی به‌ عنوان ۹ اثر برگزیده انتخاب شدند.
    امامی گفت: بیان، حالات چهره و بدن و مهارت استفاده از آنها، انتقال انرژی و ریتم، انتقال احساسات، انتخاب متن و انتخاب شکل مناسب با محتوای نقش، درک و تحلیل از نقش، نمایشی کردن اجرا و خلاقیت از جمله معیارهای انتخاب آثار برتر بوده است.
    وی افزود: ۱۲ اثر برگزیده با مشاوره کارگردان‌های تئاتر اصفهان که در هیئت‌ داوران حضور داشتند، باز تولید و مجددا در تالار هنر با کیفیت مناسب ضبط و در فضای مجازی به صورت گسترده در حال انتشار است.
    وی خاطرنشان کرد: این آثار در صفحه اینستاگرامی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به آدرس @isfahanfarhang و صفحه تالار هنر به آدرس @tallar_honar_official مورد توجه علاقه مندان قرار می گیرد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=5905

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.