تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
3

افتخارآفرینی شرکت توزیع برق در سومین جشنواره شهید رجایی

  • کد خبر : 5695
  • ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
افتخارآفرینی شرکت توزیع برق در سومین جشنواره شهید رجایی
بیست و سومین جشنواره شهید رجایی بعدازظهر روز چهارشنبه ۱۷ دی ماه با حضور استاندار اصفهان و دیگر مقامات عالی استان در سالن کنفرانس خانه معلم شماره ۳اصفهان برگزارشد.
  • به گزارش اینهفته؛ شرکت توزیع برق اصفهان با مجموع امتیاز ۱۹۷۵در بین ۱۸ شرکت رتبه اول در شاخص های عمومی و اختصاصی و سرجمع را در بین گروه بانک ها بیمه ها و… به خود اختصاص داد.
    همچنین باتوجه به مجموع امتیاز کسب شده توسط شرکت توزیع برق اصفهان در این جشنواره ، این شرکت در بین کلیه ۶۴ دستگاه اجرایی استان رتبه اول را کسب کرد.
    و در حاشیه این جشنواره مدیر عامل شرکت از تمام اعضای کارگروه اجرائی جشنواره شهید رجایی شرکت تجلیل و این موفقیت ارزشمند را حاصل تلاش کلیه همکاران دانست و به تمام همکاران تبریک گفت.
    وی در ادامه به خدمات غیر حضوری برق ؛ هوشمند سازی شبکه ؛ کاهش تلفات و کاهش زمان خاموش ها ، استقرار و نفوذ GIS؛ظرفیت منصوبه جدید در شاخص های اختصاصی توسعه زیر ساخت دولت الکترونیک ؛ شایسته سالاری پیاده سازی نظام ارزیابی داخلی و مدیریت منابع به عنوان کلیدهای طلایی در شاخص های عمومی اشاره کرد و گفت این روند، شرکت توزیع برق اصفهان را در سطح استان و کشور در جایگاه شایسته قرار داده است
    در این جشنواره آقای مهندس مهران نصر و سرکارخانم مهندس سارا صالحی به عنوان برگزیده خدمت شناخته و مورد تجلیل دکتر رضایی استانداراصفهان قرار گرفتند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=5695

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.