تاریخ : پنج شنبه, ۲ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 21 March , 2024
6

افتتاح ۶ طرح گازرسانی در استان اصفهان

  • کد خبر : 2015
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۸:۵۱
افتتاح ۶ طرح گازرسانی در استان اصفهان
مدیرعامل شرکت گاز اصفهان گفت: ۶ طرح گازرسانی در هفته دولت امسال با هزینه بیش از ۴۳۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در استان به بهره‌برداری می‌رسد.
  • به گزارش اینهفته به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، سید مصطفی علوی، با اعلام این مطلب بیان داشت: بهره برداری از طرح های گازرسانی به شهر انارک، روستاهای چوپانان و چاه ملک از توابع شهرستان خور و بیابانک و نایین، روستاهای سهیل، سپرو، فرح آباد و ۵۰ واحد مرغداری از توابع شهرستان نایین، گازرسانی به روستای قادر آباد از توابع شهرستان خور و بیابانک و گازرسانی به روستای زایین اردستان انجام خواهد شد.
    مهندس علوی، با بیان اینکه، طرح گازرسانی به شهر انارک به عنوان آخرین شهرسبز استان در هفته دولت به صورت رسمی با حضور مسوولان افتتاح می شود، افزود: با گازرسانی به این شهر بالغ بر ۶۹۶ خانوار از نعمت گاز بهره مند شده اند.
    وی، با اشاره به اینکه در حال حاضر، ۹۹.۵ درصد جمعیت استان شامل؛ ۹۹.۰۸ درصد جمعیت روستایی معادل یکهزار و ۶۰ روستا و ۱۰۰ درصد جمعیت شهری معادل ۱۱۰ شهر از نعمت گاز طبیعی برخوردارند افزود: با گازرسانی به روستاهای ذکرشده بیش از یک هزار و ۳۳۸ خانوار روستایی به جمع مشترکین گاز طبیعی اضافه شدند.
    وی اضافه کرد: ساختمان پست امداد و پشتیبانی شهر سجزی نیز همزمان با هفته دولت امسال به بهره برداری خواهد رسید.
    مدیرعامل شرکت گاز اصفهان در ادامه بیان داشت: گازرسانی به هشت شهر، ۱۱۶ روستا، ۲۹ شهرک صنعتی، سه هزار و ۳۴۲ واحد صنعتی، هفت جایگاه سی ان جی، راه اندازی ۶۴۰ ایستگاه تقلیل فشار و حفاظت از زنگ، اجرای ۴ هزار و ۳۱۲ کیلومتر شبکه گاز، اشتراک پذیری ۴۴۳ هزار مشترک گاز طبیعی و نصب ۱۶۰ هزار انشعاب را از جمله خدمات انجام شده از سال ۹۲ تاکنون در این استان برشمرد.
    مهندس علوی، اظهار داشت: عملکرد شرکت گاز استان اصفهان از ابتدای فعالیت خود تاکنون نشان از جهشی چشم‌گیر در گازرسانی به شهرها و روستاها به ویژه مناطق دور افتاده و محروم دارد.
    وی، تصریح کرد: گازرسانی در قطب صنعتی کشور، با توجه به موقعیت جغرافیایی استان، با توجه به قرار گرفتن اصفهان در کریدور مرکزی کشور و جایگاه راهبردی آن از نظر صنعتی و دارا بودن مناطق مختلف کوهستانی و سرد، کویری و خشک، سخت گذر، در کنار هزینه بالای اجرای پروژه‌ها، همواره با سختی و دشواری های متعددی روبرو بوده است که این موانع با دلسوزی، همت و تدبیر گازرسانان یکی پس از دیگری مرتفع و شعله‌های امید در خانه‌های مردم فروزان شده است.
    علوی، اضافه کرد: گسترش شبکه گاز در استان یکی از ارکان عدالت در خدمت رسانی به شمار می‌رود که این امر در توسعه مناطق محروم شهری و روستایی، کاهش دغدغه‌های معیشتی، افزایش سطح رفاه و حتی افزایش شاخص سلامت در مناطق محروم بسیار موثر بوده است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=2015

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.