تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
4
رییس واحد گردشگری سلامت ستاد بین المللی بیداردل:

ارتقا توریسم سلامت و جذب توریسم از اهداف اصلی دوران پسا کرونا است

  • کد خبر : 5360
  • ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
ارتقا توریسم سلامت و جذب توریسم از اهداف اصلی دوران پسا کرونا است
رییس دپارتمان علوم پزشکی و روان شناسی منطقه 2 ستاد بین المللی بیدار دل به مرکزیت استان اصفهان، با اشاره به اینکه در دوران پساکرونا می توانیم با ارایه خدمات سلامت به مرکزیت اصفهان در ارتقا توریسم سلامت نقش داشته باشیم اظهار داشت: طی هفت سال تحقیق و پژوهش در این زمینه توانستیم با مدیریت یک تیم قوی پکیجی را در هفت مدل تندرستی پیاده کنیم.
  • به گزارش اینهفته؛ مینا رضایی افزود: این پکیج آموزشی اکنون به زبان عربی و ترکی استامبولی و انگلیسی ترجمه شده که هم به صورت چاپی و هم به صورت دیجیتالی در سایت ما و در شبکه های مجازی به فروش می رسد .
    وی ویژگی های این پکیج را شامل لایف استایل هایی دانست که می تواند در رشته گردشگری سلامت به کمک افرادی بیاید که در این زمینه فعالیت می کنند.
    رضایی ادامه داد: هتل ها، بیمارستان ها و شهرک های سلامت می توانند در این لاین برای آموزش بیشتر با ما همکاری داشته باشند، چرا که آموزش شالوده و پایه اساس موفقیت و طرز تفکر هر جامعه ای است و بنابراین باید تمرکزمان بر روی آموزش باشد. وی از مهمترین اهداف این مجموعه را فعالیت بر روی سبک زندگی سالم و سلامت جسم و روح و روان برشمرد و اظهار داشت: وقتی حرف از سلامت به میان می آید، همه به سلامت جسمی فکر می کنند، این در حالی است که در واقع ما پکیج های سلامتی ما بیشتر بر روی سلامت روح و روان تاکید دارد، چرا که امروزه به دلیل انقلاب صنعتی چهارم مردم دچار استرس های بسیار زیادی هستند و باید روح و روان آنها از لحاظ سطح رضایت و کیفیت و بهزیستی ارتقا یابد.
    رییس واحد گردشگری سلامت ستاد بین المللی بیداردل، آموزش های معنویت درمانی، مثبت اندیشی، معنا درمانی، امید درمانی، علوم روان شناسی روان گرا را نه تنها برای افراد بیمار و درگیر با سرطان و غیره یا بهبود یافتگان ضروری دانست بلکه بیان داشت : این علوم که بر اساس علوم پزشکی و روان شناسی مثبت است ، حتی برای افراد سالم نیز ضروری است.
    وی ادامه داد: در کنار این خدمات ما نمایندگی انحصاری هاتوشا که برترین برند گردشگری سلامت اروپا است را نیز داریم که قرار است انتقال تورهای سلامت ترکیه به ایران و ایران به ترکیه و خدمات زیبایی و آموزش سلامت داشته باشیم.
    رییس گردشگری زیبایی شورای عالی همکاری های موسسه فرهنگی اکو و استان اصفهان با اشاره به اینکه دراین لاین با ده کشور اسلامی قرارداد بسته ایم و قرار است که ارتباطات توریسم سلامت و زیبایی را داشته باشیم.
    رضایی ادامه داد:همه افرادی که از این ده کشور به پایتخت فرهنگ و هنر ایران اسلامی اصفهان می آیند، می توانند تمامی خدمات زیبایی را از صفر تا صد دریافت کنند.
    وی اظهار داشت: این خدمات از طریق تیمی با نام دکتر برند، با بهترین شرایط و بهترین کیفیت سلامت و زیبایی در اصفهان انجام خواهد شد تا آنچه که در خور توریسم ها باشد انجام گیرد.
    رضایی ادامه داد: ستاد بین المللی کارآفرینی گردشگری و سلامت بیدار دل طبق برنامه های گام دوم انقلاب و طبق منویات مقام معظم رهبری در ۱۵۰ کشور در لاین گردشگری خدمات ارایه می دهند و بنده ریاست هفت استان کشور را به مرکزیت استان اصفهان در اختیار دارم که خدمات ارتباطات گردشگری سلامت و کارآفرینی ارایه می دهیم.
    رییس ستاد بین المللی کارآفرینی گردشگری سلامت بیدار دل افزود: در کنار همه این خدمات بنیاد خیریه توانمند سازی بانوان را نیز تشکیل دادیم و به این ترتیب جمعی از بانوان توانمند اصفهانی دور هم جمع شدند تا بتوانیم به تمام بانوان کشور چه افراد عادی چه سرپرستان خانوار، معلولان و کسانی که تحت پوشش بهزیستی هستند و یا در زندان ها به سر می برند، برایشان آموزش های مختلف داریم که بتوانند در این زمینه هم اشتغالزایی و درآمدزایی داشته باشند .
    وی تصریح کرد: در نهایت هدف ما این است که به هم کمک کنیم که زندگی سالمتر، زیبایی بیشتر هم از لحاظ درون و هم بیرون و هم از لحاظ روحی و جسمی و روانی داشته باشیم و حال بهتری را تجربه کنیم.
    رضایی با اشاره به اینکه برای اولین بار توانستیم از برند بهترین برندهای درمانی زیبایی میکروپیگمنت هستند و خانم بهاره طالب وند که نمایندگی آن را در ترکیه بر عهده دارند رونمایی کنیم و به تمامی شهرهای ترکیه و سراسر جهان خدمات رسانی نماییم و در نهایت همراه هم و مشوق هم هستیم که مهر و عشق را همراه موفقیت با فرهنگ ایران زمین از اصفهان نصف جهان به تمام جهان برسانیم.

    ارتقا توریسم سلامت و جذب توریسم از اهداف اصلی دوران پسا کرونا است

    وی در رابطه با برنامه های پساکرونا برای جذب توریسم نیز اظهار داشت: برای برنامه های پساکرونا نیز در حال آماده سازی برای ارایه خدمات هستیم که بتوانیم در دوران پساکرونا در کشورهای اسلامی برای ایران و به خصوص اصفهان مراجعه می کنند بهترین خدمات را بدهیم تورهای سلامت از بهترین امکانات برخوردار باشد به خصوص در لاین سلامت ما خدمات دندانپزشکی را داریم که با بهترین بیمارستان های اصفهان همکاری داریم که بتوانیم بیماران را به هر بیماری ارجاع دهیم چه بیمارستان و شهرک های سلامت و علاوه بر آن در زمینه خدمات سلامت نیز جمعی از بهترین پزشکان اصفهان کسانی که تجربه ۲۰ ساله دارند و جزو افراد اصلی و برند این حیطه هستند را کنار هم به صورت تیم ورک جمع آوری کرده ایم که بتوانیم در تشکیل دپارتمان خدمات را ارایه دهیم.
    این کارآفرین ادامه داد: همه کسانی که مراجعه می کنند با توجه به اعتبار سازی که ما داریم می توانند از طریق ستادهای ملی و بین المللی و نمایندگی های بین المللی از صفر تا صد خرید خدمات پزشکی و حتی خرید صنایع دستی و شاپینگ سنترها را دریافت کنند. وی با اشاره به اینکه ما جزو معدود افرادی هستیم در ایران که توانستیم پس از سالها تحقیق و بررسی و تلاش هفت ساله این خدمات را ارایه دهیم گفت: امیدواریم که بتوانیم برندمان را تقویت کنیم و با تقویت خدماتمان آنچه لیاقت ایران و ایرانی بودن است را در سطح بین الملل معرفی کنیم تا دیگران هم با این فرهنگ مهر و عشق و صلح و دوستی آشنا شوند.
    رضایی افزود: از دیگر خدماتی که داریم برند مینا آرت است که در زمینه طراحی لباس ایرانی و اکسسوری فعالیت می کند و هدف ما این است که از طریق فرهنگ ناملموس و ملموس مینا کاری در زمینه لباس و پوشاک و نماد مرغ مینا در اصفهان که مظهر صلح و دوستی است در تمام جهان شناخته شویم.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=5360

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.