تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
4

اجرای اولین نمایش تالار هنر در دوران کرونا

  • کد خبر : 6439
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
اجرای اولین نمایش تالار هنر در دوران کرونا
نمایش "آنگاه که باران استخوانهایت باریدن می گیرد" تا 22 اسفند هر روز ساعت 18:30 در سالن تماشا تالارهنر اجرا می شود.
  • مدیر دفتر تخصصی هنرهای نمایشی اصفهان گفت: “آنگاه که باران استخوانهایت باریدن می گیرد” اولین نمایش اجرا شده در تالار هنر بعد از بازسازی است.
    به گزارش مجله خبری این هفته؛ سعید امامی درباره اجرای این نمایش اظهار داشت: از بهمن سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا، فعالیت های تئاتری در کشور و همچنین اصفهان تعطیل شد البته در برخی شهرها، فعالیت های تئاتر به صورت مقطعی انجام شد اما در اصفهان، نمایش “آنگاه که باران استخوانهایت باریدن می گیرد”، اولین تئاتری است که پس از تعطیلی دوران کرونا از سوی تالارهنر وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به روی صحنه می رود.
    وی با بیان اینکه این نمایش یکی از آثار برگزیده فراخوان ۹۹/۱ است، افزود: این فراخوان ابتدای سال ۹۹ در راستای حمایت از تولیدات صحنه ای انجام شد که ۳۵ اثر به دبیرخانه ارسال و از این جمع ۸ اثر برای اجرا انتخاب شدند.
    امامی تصریح کرد: تمرین نمایش”آنگاه که باران استخوانهایت باریدن می گیرد”، از دو، سه ماه قبل انجام شده که از ۱۰ اسفند اجرا شده و به مدت ۱۳ شب در سالن تماشای تالار هنر به روی صحنه خواهد رفت.
    وی ادامه داد: این نمایش بازنویسی از نمایشنامه “کودک مدفون” اثر سم شپارد بوده که با درون مایه مسائل اجتماعی و روابط خانوادگی توسط فرینا مهرآذر نوشته و کارگردانی شده است و محمدعلی کاظمی، ملیحه میمنی، فریبرز ساجدی، عماد قیصری، مهدی جوانمردی و حانیه گل سرخی در آن به ایفای نقش می پردازند.
    مدیر تالارهنر خاطرنشان کرد: این نمایش با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا شده و قبل و بعد از هر اجرا، سالن ضد عفونی می شود.
    گفتنی است؛ علاقه مندان برای تهیه بلیط می توانند از طریق سایت www.gisheh8.com اقدام کنند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=6439

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.