تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
4
مدیرعامل شرکت صنعت سازان اسپادانا :

اتاق بازرگانی بستر مناسبی برای درک متقابل نیازهای صنعت و دانشگاه است

  • کد خبر : 4460
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
اتاق بازرگانی بستر مناسبی برای درک متقابل نیازهای صنعت و دانشگاه است
مدیرعامل شرکت صنعت سازان اسپادانا؛ سرا‌ی نوآوری و رشد اتاق بازرگانی اصفهان را بستر مناسبی برای درک متقابل نیازهای صنعت و دانشگاه دانست و گفت: هر دو بخش صنعت و دانشگاه اقتضای این ظرفیت را دارند که هر کدام به نوبه خود یک سازمان یادگیرنده و آموزنده باشند؛ اقتضای یادگیری این است که جهل و غرور را از خود دور نماییم، وجود هر کدام از این دو عامل می تواند به عنوان آفت جدی دانشگاه و صنعت باشد.
  • مسعود برهانی ادامه داد: در مجموعه ما نزدیک به ۵۰ نفر مشغول فعالیتند که عمده فعالیت ما در حوزه علوم آزمایشگاهی و دانش بنیان می باشد. تبعیت از سه رکن دانش، تکنولوژی و کیفیت توانمندی ویژه را به این مجموعه بخشیده که در بدترین شرایط اقتصادی توانستیم فعالیت خود را ادامه دهیم، که در سایه فعالیت‌های واحد R & D از جمله ایجاد نوآوری در تولیدات، مطالعه بازار، رصد فضای کسب و کار و تدوین استراتژی های بهنگام موفق شدیم در محیط پر تنش فعلی شرایط را کنترل و مدیریت نماییم.
    دانشگاه باید نگاه آموزشی صرف را به مسئله محوری تغییر دهد و مسائلی که در جامعه وجود دارد باید به درستی در دانشگاه ها مورد توجه قرارگیرد.
    سرای نوآوری به دلیل وجود مشکلات متعدد مرتبط با کسب و کار در حوزه دانشگاهی به وجود آمد ولی به نظر می رسد که اکنون با بلوغ بیشتر در تکاپوی درک نیازهای بخش صنعت و حتی کل جامعه است.
    حضور دانشجویان در فضای صنعتی و تلاشهایی که سرای نوآوری اتاق بازرگانی برای حضور آنها در شرکت های تولیدی و صنعتی دارد می‌تواند نقش بسزایی در شناخت مسائل و مشکلات بخش صنعت و همچنین تربیت نیروهای توانمند در حوزه صنعت ایفا نماید.
    سرای نوآوری نقش ویژه ای در ایجاد تعامل مناسب بین صنعت و دانشگاه ایفا خواهد کرد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=4460

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.