تاریخ : یکشنبه, ۵ فروردین , ۱۴۰۳ Sunday, 24 March , 2024
4

ابلاغ پیام دوستی و همدلی به کلانشهرهای کشور با ماسک قلم زنی

  • کد خبر : 6413
  • ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
ابلاغ پیام دوستی و همدلی به کلانشهرهای کشور با ماسک قلم زنی
20 بسته ماسک قلم‌زنی روی مس با هدف ابلاغ پیام دوستی و همدلی از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برای معاونان فرهنگی شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور ارسال شد.
  • به گزارش مجله خبری این هفته؛ رئیس اداره توسعه فرهنگ سلامت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان اظهار داشت: با توجه به اینکه اصفهان کلانشهری فعال در زمینه فرهنگی محسوب می‌شود، تعداد۲۰ بسته ماسک قلم ‌زنی روی مس با هدف ابلاغ پیام دوستی و همدلی از سوی معاون فرهنگی شهردار اصفهان به معاونان فرهنگی شهرداران کلان‌شهرهای کشور اهدا گردید.
    فریناز تولاییان با بیان اینکه در این بسته فرهنگی یک ماسک که با هنر قلم‌زنی روی مس خلق شده به همراه یک کارت‌پستال قرار دارد، افزود: روی این ماسک مسی نماد قوس آذر و همچنین شعار “دست‌هایمان دور، قلب‌هایمان نزدیک” حک شده است.
    وی ادامه داد: با شیوع بیماری کرونا ارتباطات معمول میان شهرها کم شده لذا معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان با ارسال این هدیه، پیام شادباش و پیام دوستی اصفهان را به کلان‌شهرها ابلاغ کرد چون در وضعیت فعلی ابلاغ چنین پیام‌هایی می‌تواند به افزایش همدلی میان مردم کشور بینجامد.
    وی تصریح کرد: ارسال یک کیف قلم‌کاری حاوی ماسک قلم‌ زنی مسی، ماسک قلم‌ کاری و یک قطعه سفال اثر استاد اسماعیل شیران با همین شعار و به‌عنوان نماد دوستی و همدلی برای تمام شهرهای خارجی خواهرخوانده اصفهان نیز از دیگر برنامه های اجرایی در ماه های گذشته بوده است.
    رئیس اداره توسعه فرهنگ سلامت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان درباره سایر برنامه‌های این اداره نیز گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا بیشتر برنامه‌های خود را در فضای مجازی اجرا می‌کنیم که انتشار کلیپ‌هایی با عنوان “سلامت باش” و “با بازی” از جمله آنها است.
    تولاییان با اشاره به انتشار پادکست‌های “یه حال خوب” با موضوع روانشناسی و فرزندپروری بیان کرد: در حال حاضر چون بچه‌ها بیشتر وقت خود را در خانه می‌گذرانند، در منزل و کنار والدین آموزش می‌بینند و مجبورند در خانه بازی کنند، تنش میان والد و فرزند به‌خصوص مادران و فرزندان افزایش یافته است که ما در پادکست‌های یه حال خوب به‌دنبال آموزش مدیریت این تنش‌ها و ارائه راهکار به والدین هستیم.
    وی با بیان اینکه مسابقه “گلدان من” به مناسبت روز درختکاری برنامه ریزی شده، افزود: به کمک چند انجمن و سازمان مردم‌نهاد فعال در همین زمینه به‌خصوص در منطقه ۱۴ آموزش‌هایی مجازی به دانش‌آموزان این منطقه ارائه شده تا با استفاده از مواد بازیافتی موجود در منازل خود گلدان بسازند.
    گفتنی است؛ علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از برنامه ها و فعالیت های اداره توسعه فرهنگ سلامت می توانند با شماره ۳۵۲۱۱۹۹۴ تماس بگیرند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=6413

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.