تاریخ : یکشنبه, ۳۱ تیر , ۱۴۰۳ Sunday, 21 July , 2024
6

آغاز به کار فیلم خانه حوزه هنری اصفهان با نمایش فیلم های انیمیشن

  • کد خبر : 8765
  • ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
آغاز به کار فیلم خانه حوزه هنری اصفهان با نمایش فیلم های انیمیشن
فیلم خانه حوزه هنری اصفهان، کار خود را با نمایش انیمیشن های کوتاه در سالن سوره آغاز می کند.
  • به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان،
    به گزارش مجله خبری این هفته؛ مدیرواحدهنرهای تصویری حوزه هنری استان اصفهان با اشاره به شروع دور جدید فعالیت های این واحد گفت: فیلم خانه حوزه هنری اصفهان برنامه های زیادی در خصوص ارتقای سطح آگاهی تصویری مخاطبان و همشهریان اصفهانی و علاقه مندان به سینما دارد که در همین راستا و در زمینه انیمیشن به نمایش فیلم های کوتاه انیمیشن، برگزاری جلسات نقد و بررسی و کارگاه اقدام می نماید.
    نرگس رجایی افزود: چهارشنبه این هفته ۱۶ تیرماه در ساعت ۱۸ ، سالن سوره حوزه هنری اصفهان شاهد اکران فیلم های انیمیشن کوتاه منتخب اسکار در قرن ۲۱ است.
    وی ادامه داد: این هفته برای مخاطبان، فیلم های کوتاه انیمیشنی که برای شرکت در اسکار در سالهای گذشته انتخاب شده اند را به نمایش می گذاریم.
    وی تصریح کرد: علاقه مندان به هنر انیمیشن چهارشنبه ها هر دوهفته یکبار می توانند برنامه های مختص انیمیشن را دنبال کنند، یک هفته نمایش فیلم، یک هفته برگزاری جلسه نقد و بررسی انیمیشن و یک هفته نیز برگزاری ورک شاپ انیمیشن خواهیم داشت.
    مدیر واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان اصفهان با اشاره به اینکه برای دیگر مخاطبان هنرهای تصویری در زمینه مستند، فیلم کوتاه، سینمای کودک و… برنامه های دیگری در نظر گرفته شده است که به مرور اطلاع رسانی خواهد شد.
    گفتنی است نخستین برنامه فیلم خانه حوزه هنری اصفهان که به اکران انیمیشن های کوتاه منتخب اسکار در قرن ۲۱ اختصاص دارد، در سالن سوره واقع در خیابان آمادگاه روبروی مهمانسرای عباسی برگزار می شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=8765

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.