تاریخ : پنج شنبه, ۴ مرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 25 July , 2024
7
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل خبر داد:

آزادی ۱۲ زندانی طی سه ماه

  • کد خبر : 7851
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
آزادی ۱۲ زندانی طی سه ماه
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل از توزیع 13 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان این شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
  • به گزارش مجله خبری این هفته به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، مهدی حافظیان با اشاره به برگزاری مراسم شب‌های قدر در هشت امامزاده شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: این مراسم در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شد.
    وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان ۷۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان آران و بیدگل اهدا شده است، ابراز داشت: ۶۰۰ بسته از محل کمک خیران امامزاده هلال (ع) و ۱۰۰ بسته نیز با همکاری دیگر امامزادگان شهرستان تامین شده است.
    رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه در زمینه افطاری ساده هر شب ۴۰۰ بسته افطاری به صورت بیرون بر بین روزه داران شهرستان آران و بیدگل توزیع می‌شود، ادامه داد: در زمینه توزیع غذای گرم نیز ۱۳ هزار پرس غذای گم با ارزش ۲۵۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد است.
    وی در خصوص آزادی زندانیان شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: از زمان ولادت حضرت علی (ع) تا شب شهادت این امام بزرگوار ۱۲ زندانی جرایم غیر عمد با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان از بند رهایی یافته است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=7851

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.