تاریخ : یکشنبه, ۲۶ فروردین , ۱۴۰۳ Sunday, 14 April , 2024
7
مدیرکل کمیته امداد اصفهان :

صداقت، امانتداری و شهامت به عنوان رسالت خبری در قلم خبرنگاران نهفته است

  • کد خبر : 9198
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
صداقت، امانتداری و شهامت به عنوان رسالت خبری در قلم خبرنگاران نهفته است
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به نقش رسانه ها در اطلاع رسانی و آگاهی دادن به جامعه اشاره کرد و همکاری اصحاب رسانه را در اطلاع رسانی شفاف و صحیح برنامه های این نهاد، موثر دانست.
  • به گزارش مجله خبری این هفته؛ به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان ضمن اشاره به نقش رسانه ها در اطلاع رسانی و آگاهی دادن به جامعه، اظهار داشت: صداقت، امانتداری و شهامت به عنوان رسالت خبری در قلم خبرنگاران نهفته است.
    متن پیام تبریک ایشان به این مناسبت به شرح زیر است:
    “عشق، امید و آرمان های تعالی بخش یک ملت، سرخط های خبری روزانه خبرنگاران و راویان حقیقتی است که برای پیشرفت و تعالی ایران عزیز، پویا و بانشاط از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کنند.
    و هفدهم مردادماه روز خبرنگار، روز پاسداشت اندیشه های والایی است که متعهدانه در راه اعتلای فرهنگ ایرانی، اسلامی می کوشند و قلم را چون سلاحی در سنگر آگاه سازی جامعه در دست گرفته تا شعور و دانایی را بیش از پیش گسترش دهند.
    به همین منظور بر خود لازم دانستم ضمن تبریک این روز شکوهمند، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم به همه ی خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه های با ریشه، مراتب سپاس و قدردانی خود را از تلاش صادقانه كليه خبرنگاران و اصحاب رسانه در پوشش خبري فعاليت هاي کمیته امدادامام خمینی (ره) استان اصفهان در ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و تقویت و احیاء سنتهای حسنه اسلامی اعلام داشته و اميدواريم با همدلي و همراهی و تلاش همه جانبه موجب شكوفايي هر چه بيشتر ايران عزيز و سربلند اسلامي باشيم.
    از بارگاه حضرت حق، توفیق روز افزون همه اصحاب رسانه در جهت شکوفایی در حرفه خویش با حفظ امانت داری در حق دانستن مردمان را مسالت دارد و اميد است كه همواره روزگار را به تندرستي و شادی در كنار خانواده محترمتان بگذرانید.”

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=9198

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.