تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
4
با حضور مدیر کل بهزیستی استان اصفهان؛

انجمن خانواده ناشنوایان صاحب خانه جدید شد

  • کد خبر : 9125
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
انجمن خانواده ناشنوایان صاحب خانه جدید شد
ساختمان انجمن ناشنوایان اصفهان بعد از پنج سال فعالیت گشایش یافت.
  • ساختمان انجمن ناشنوایان اصفهان بعد از پنج سال فعالیت در خیابان کاشانی در محل جدید گشایش یافت.
    به گزارش مجله خبری این هفته؛ رحیمی عضو هیات مدیره انجمن و مشاور مدیرکل بهزیستی گفت: ما خواسته یا ناخواسته در جامعه ای زندگی می کنیم که باورهای نادرستی نسبت به ما ناشنوایان وجود دارد یکی از اهداف ما این است که باورهای نادرست و ذهنیت منفی جامعه را نسبت به ناشنوایان تغییردهیم، ما می خواهیم با حمایت شما بزرگواران و مسئولان هویت خودمان را به جامعه نشان دهیم.
    آیگین عباسی مدیرعامل انجمن و مترجم خلاصه ای از گزارش فعالیت های انجمن را شامل: مشاوره ازدواج-مشاوره در زمینه روش های آموزشی تربیت کودکان ناشنوا در خانواده های شنوا و همچنین کودکان شنوا در خانواده ناشنوا ، برگزاری سمینارها و همایش های کشوری ، برگزاری کلاس نهضت سوادآموزی ، برگزاری کلاس های مهارتی و آموزشی تربیت مترجم زبان اشاره را ارایه کرد.
    در ادامه نصر مدیرکل بهزیستی استان گفت:خیلی خوشحال هستم که این انجمن یکی از فعالترین موسسه در استان اصفهان است که در زمینه های فرهنگی،آموزشی و حقوقی ناشنوایان بسیار می کوشد.
    نصر اصفهانی بیان داشت: خوشحالم که آقای رحیمی مشاور امور ناشنوایان بنده هستند و مشکلات و راهکارهای مربوط به خودشان را ارائه می دهد و این باعث تسریع در امور مربوط به نیازهای معلولین است چون بار بهزیستی بسیار سنگین است .
    وی ادامه داد: بهتراست برای هر جامعه ای از خود فرد که تجربه دارد کمک گرفت. خوشبختانه این حرکت بسیار مثمربخش بود و امیدوارم ادامه پیدا کند و به زودی نیازهای افراد با نیازهای خاص برطرف شود.
    همچنین منصور گلناری عضوهیات امنای انجمن از مسئولان درخواست حمایت کرد و خواستار توجه بیشتربه حق و حقوق ناشنوایان شد ، زیرا ناشنوایی معلولیت پنهان است و قادر به شنیدن صدا نیستند و بنابراین صدایشان به جایی نمیرسد‌.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=9125

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.