تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
3
استاندار اصفهان در دیدار غرفه‌های خدمت رضوی در گذر چهارباغ مطرح کرد:

فعالیت خالصانه نشاط اجتماعی به ارمغان می آورد

  • کد خبر : 8549
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
فعالیت خالصانه نشاط اجتماعی به ارمغان می آورد
استاندار اصفهان با حضور در غرفه های خدمت رضوی در گذرفرهنگی چهارباغ اصفهان خادمیاران رضوی را ارمغان آور نشاط اجتماعی و احیاگر عشق رضوی در جامعه دانست.
  • به گزارش مجله خبری این هفته؛ عباس رضایی، استاندار اصفهان با حضور در گذر چهار باغ و بازدید از هشت غرفه خدمت رضوی با اشاره به اینکه گذر چهارباغ محل تفریحات مردم و گروه های مختلف اجتماعی با دیدگاه ها و باورهای فرهنگی اجتماعی مختلف است تصریح کرد: حضور خادمیاران آستان علی بن موسی الرضا(ع) که ملجا و پناه و مقتدای ما ایرانیان است در گذر فرهنگی چهارباغ و ارائه خدمات به مردم می‌ تواند زمینه ترويج فرهنگ علوی و رضوی بین مردم را فراهم کند.
    استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه ترویج سبک رضوی یکی از ضروریات جامعه است و می‌تواند در اعتلای فرهنگی ما موثر و مفید باشد اظهار داشت: حضور مردم در چنین فضایی که ایجاد شده می تواند حال و هوای امام رضایی را در شهر پراکنده سازد.
    رضایی با قدر دانی از حضور فعال و چشمگیر خادمیاران رضوی در گذر چهار باغ اصفهان در مدت دهه کرامت بیان داشت: در شرایط سخت کرونایی که مردم به دلیل فرهنگ اصیل ایرانی اجتماعی خود به این گونه اجتماعات معنوی نیاز دارند، این برنامه ها می‌تواند موجب اشاعه فرهنگ و سبک و سیره زندگی رضوی در بین مردم باشد.
    وی با بیان اینکه فعالیت خادمیاران‌ رضوی در گذر چهارباغ در فضای مفرح با عشق به اهل بیت عصمت و طهارت آمیخته شده است اضافه کرد: این فعالیت های خالصانه و معنوی می تواند برای جامعه نشاط اجتماعی به ارمغان آورد.
    استاندار اصفهان با مشاهده غرفه های خدمت رضوی اظهار داشت: در این غرفه ها علاوه براین که خدمات مشاوره حقوقی و مددکاری خانواده، مشاوره تحصیلی و خدمات سلامت و پزشکی، خدمات اجتماعی و برنامه های معنوی و فرهنگی به صورت رایگان در اختیار همشهریان قرار گرفته است.
    وی افزود: چنین برنامه های فرهنگی معنوی با عشق به امام رضا(ع) نیاز مبرم جامعه است و حال و هوای امام رضایی و عشق رضوی را در دل ها زنده می‌کند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=8549

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.