تاریخ : یکشنبه, ۵ فروردین , ۱۴۰۳ Sunday, 24 March , 2024
7
معرفی برترین های جهش تولید

ذوب آهن اصفهان بنگاه اقتصادی ممتاز وزارت کار شد

  • کد خبر : 8392
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸
ذوب آهن اصفهان بنگاه اقتصادی ممتاز وزارت کار شد
معرفی برترین های جهش تولید با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ مدیران و شرکت های برتر “جهش تولید” و “بهره وری” معرفی شدند.
  • به گزارش مجله خبری این هفته؛ مدیران و شرکت های برتر “جهش تولید” و “بهره وری” دوشنبه سوم خردادماه طی مراسمی در همایش تجلیل از عملکرد بنگاههای اقتصادی برتر (جهش تولید و بهره وری)با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شدند.
    در این مراسم ذوب‌آهن اصفهان به‌عنوان بنگاه برتر شستا بر اساس ویژگی‌ها و شاخص‌های کیفی جهش تولید موفق به کسب نشان ممتاز شد و از منصور یزدی زاده مدیرعامل این شرکت تقدیر گردید .
    معاون امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این همایش گفت: آنچه امروز گزارش می‌دهیم، بیش از هر اتفاقی، معجزه مدیریتی است که وقوع آن را باید به آقای شریعتمداری، تبریک گفت.
    به گفته میرزایی، در دوران وزارت شریعتمداری، سود شستا از مبلغ ۱۲۰۰ میلیارد تومان به ۳۲ هزار میلیارد تومان رسیده و شفافیت در این هلدینگ و سایر صندوق‌های وابسته به وزارتخانه در اوج خود قرار گرفته است.
    وی افزود: در صندوق بازنشستگی کشوری و فولاد نیز به‌رغم تشدید تحریم‌های ظالمانه، شیوع بیماری کرونا و قرارگرفتن در سخت‌ترین سال اقتصادی پس از انقلاب بسیاری از پروژه‌های نیمه‌تمام تکمیل شدند.
    وی درباره نحوه‌ی انتخاب بنگاه‌های برتر اقتصادی از بین حدود ۴۰۰ شرکت زیرمجموعه توضیح داد: در این زمینه شاخص‌های مهمی یعنی رشد فروش، رشد حاشیه سود ناخالص، رشد مقداری تولید، رشد صادرات و درآمد ارزی، رشد سود، سرمایه‌گذاری جدید، توسعه محصولات، تغییرات فنی و تکنولوژیک شامل بازسازی، تعمیرات و نوسازی بنیادی و پیشرفت فیزیکی و مالی مد نظر قرار گرفتند.
    میرزایی تاکید کرد: حساسیت محاسبات چنان بالا بود که در بعضی از موارد چند بنگاه با عملکرد بسیار نزدیک به یکدیگر رتبه متفاوتی به دست آوردند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=8392

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.