تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
5

مدرسان برتر مراکز آموزش علمی کاربردی استان اصفهان تجلیل شدند

  • کد خبر : 8160
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸
مدرسان برتر مراکز آموزش علمی کاربردی استان اصفهان تجلیل شدند
در مراسمی با حضور مشاور رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور و رئیس و معاونان دانشگاه علمی کاربردی اصفهان، مدرسان برتر مراکز آموزشی این استان تجلیل شدند.
  • به گزارش مجله خبری این هفته به نقل از روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان مشاور رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در مراسم تجلیل از سرآمدان حوزه آموزش دانشگاه جامع علمی کاربردی اصفهان با بیان اینکه دغدغه مدرسان مرکز اصفهان متفاوت از دغدغه‌های سایر مدرسین در مراکز دیگر است اظهار کرد: نگاه و افق دید مدرسان مرکز اصفهان بسیار والا است.
    وی تجلیل از مدرسان این دانشگاه را یکی از وظایف اصلی مراکز دانست و افزود: این امر بر دوش واحدهای استانی نیست زیرا مدرس با مرکز و برای مرکز کار می‌کند.
    سید احمدرضا پیش‌بین با اشاره به اینکه مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی دارای اساسنامه شده‌اند گفت: از این پس نگاه ما به این مراکز به دید یک بار پذیرش نیست و بلندمدت است.

    علمی کاربردی

    وی ادامه داد: جهت نیل به این‌ هدف به مراکز ابلاغ شده است که برنامه‌های ۳ تا ۵ ساله خود را ارائه دهند.
    مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و رسیدگی به شکایات دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور با بیان اینکه واحدهای این دانشگاه از ۱۰۷۰ واحد آموزشی به ۵۹۵ واحد رسیده است تشریح کرد: قصد داریم این واحدها را تقویت و پایدار کنیم و اساسنامه ۹۰ درصد این مراکز نیز در شورای گسترش مصوب شده است.
    مشاوره رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور با اشاره به اینکه محتوا یکی از ارکان اصلی نظام آموزشی است، اظهار کرد: ما باید خون تازه به کالبد دانشگاه و رشته‌ها بدهیم که این موضوع به برنامه و سیاست‌گذاران در این حوزه مربوط می‌شود و از مدرسان انتظار داریم در این زمینه در کنار دانشگاه باشند و اشکالات مربوط به رشته‌ها را منعکس کنند.
    رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان نیز در سخنانی با اشاره به جایگاه مدرسین در این دانشگاه فعالیت کلیه مدرسین مراکز آموزشی علمی کاربردی استان را ارزشمند دانست و هدف از برگزاری این آیین را تقدیر از فعالیت‌های موثر مدرسانی دانست که توانسته‌اند در شاخص‌های مختلف، خصوصا در حوزه عملی برای دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان افتخار کسب کنند.

    دکتر بهزاد رضائی

    دکتر بهزاد رضائی اضافه کرد: با توجه به عملی بودن اغلب دروس ارائه شده که در محیط کار فارغ‌التحصیلان این دانشگاه کاربرد بسیاری دارد، نقش مدرسین در این زمینه بسیار پررنگ است که باید به نحو مطلوب و شایسته وظیفه آموزشی خود را انجام دهند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=8160

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.