تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
5

برگزاری مسابقه “بهار در بهار” با محوریت اسماء الهی

  • کد خبر : 7221
  • ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
برگزاری مسابقه “بهار در بهار”  با محوریت اسماء الهی
معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از اختصاص تابلوهای گالری شهری به اسماء الهی و برگزاری مسابقه "بهار در بهار" خبر داد.
  • به گزارش مجله خبری این هفته؛ مرتضی رشیدی اظهار داشت: گالری تبلیغات شهری با بیش از ۳۰۰ تابلو شهری به عنوان یک ظرفیت تبلیغاتی متناسب با موضوعات روز جامعه طراحی شده که مورد استقبال و توجه شهروندان قرار می گیرد.
    وی گفت: معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان همزمان با حلول ماه مبارک رمضان، تمام تابلوهای شهری را به طرح هایی با محوریت اسماء الهی اختصاص داده و متناسب با نام و صفت باری تعالی، اشعاری از شاعران فارسی زبان از گذشته تاکنون نیز در پیام طرح ها نوشته شده است.
    وی با اشاره به فضاسازی شهری به اسماء خداوند افزود: با توجه به فرارسیدن ماه رمضان ماه بهار قرآن و همزمانی آن با فصل بهار، مسابقه ای با عنوان “بهار در بهار” برنامه ریزی شده که شهروندان می توانند با مشاهده طرح های نصب شده در شهر و همچنین بارگذاری شده در شبکه های اجتماعی، با مراجعه به صفحه اینستاگرام isfahanfarhang هر شب در این مسابقه شرکت کنند.
    وی ادامه داد: هر شب یکی از اسماء خداوند و اشعار به نمایش گذاشته می شود که شهروندان می توانند با انتخاب مصراع دوم و تکمیل بیت در مسابقه شرکت کنند که هر شب به یک نفر به قید قرعه جایزه نقدی به ارزش ۵ میلیون ریال اهداء خواهد شد.
    معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان بیان داشت: این مسابقه تا پایان ماه رمضان هر شب ساعت ۲۱ برگزار می شود و سی نفر از شهروندان در این مسابقه به عنوان برنده معرفی خواهند شد.
    رشیدی تصریح کرد: تمام تلاش معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان بر این بوده تا نقش مهمی در فضاسازی معنوی شهری و انس گرفتن همشهریان با اشعار معنوی شاعران فارسی زبان ایفا کند.
    وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بیان اسماء الهی و بهره گیری از اشعار فارسی و همچنین برگزاری مسابقه در ماه مبارک رمضان بتواند مشارکت شهروندان در فعالیت های فرهنگی را ارتقا دهد.

    مسابقه بهار در بهار

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=7221

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.