تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
5

فراخوان‌های بهزیستی از طریق سایت رسمی سازمان انتشار می‌یابد

  • کد خبر : 4908
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
فراخوان‌های بهزیستی از طریق سایت رسمی سازمان انتشار می‌یابد
در پی انتشار خبری مبنی بر «ماجرای درخواست کمک به شیرخوارگاه اصفهان در فضای مجازی چیست؟»؛ مدیر کل بهزیستی استان اصفهان گفت: فراخوان‌های بهزیستی از طریق سایت رسمی سازمان و از طریق روابط عمومی در شبکه‌های اجتماعی انتشار می‌یابد.
  • به گزارش اینهفته، به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان اصفهان، مجتبی ناجی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان گفته است: “این پیام پیش از این و در شهریورماه ارسال شده بوده، اما اخیرا دوباره در حال دست به دست شدن در فضای مجازی است و پیام از طرف اداره کل بهزیستی استان اصفهان نیست.”
    در رابطه با همین خبر، دکتر ولی اله نصر مدیر کل بهزیستی استان ابراز داشت: حدود یک ماه است که ساختمان جدید شیرخوارگاه نرجس در خیابان هشت بهشت شرقی افتتاح شده است و همه تیم شیرخوارگاه به همراه کودکان این مرکز به ساختمان جدید نقل مکان کردهاند.
    وی افزود: ساختمان جدید شیرخوارگاه نرجس بر اساس استانداردهای دقیق با همت و مشارکت خیرین پس از سال ها، ۱۲ آبان ماه به بهرهبرداری رسید و با وجود خیرین و مردم نوع دوست و خیر اصفهان هیچگاه مشکل هزینه ای خاصی نداشته است.

    • خیرین بازوان توانمند بهزیستی در ارائه خدمات

    دکتر نصر گفت: خوشبختانه با کمکهای دولتی و خیرین فرزندان مقیم شیرخوارگاه و سایر مراکز شبانه روزی هیچگونه کمبودی در زمینه نیازهای زیستی و بهداشتی نداشته و کمک های خیرین بطور مستمر در اختیار این عزیزان قرار می‌گیرد.
    وی افزود: مردم خیر استان همیشه به کلیه مراکز شبانه روزی بهزیستی بخصوص شیرخوارگاه نرجس و مراکز حمایتی کودکان بی سرپرست و بدسرپرست نظر ویژه داشتهاند و با کمکهای نقدی و غیر نقدی خود همواره بازوی توانمند بهزیستی در ارائه خدمات به جامعه هدف بودهاند و بر همین اساس در حال حاضر در شیرخوارگاه نرجس، کمبودی وجود ندارد.
    مدیر کل بهزیستی استان اصفهان ابراز داشت: از آنجایی‌که نیازهای شیرخوارگاه و سایر مراکز بهزیستی مستمر است و همواره نیاز به مشارکت شهروندان وجود دارد؛ مردم خیر استان میتوانند از طریق شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی استان و بهزیستی شهرستان‌ها؛ کمکهای خود را به این مراکز بهزیستی ارائه کنند.
    حفظ شأن و منزلت جامعه هدف اولین شرط خدمت
    مدیر کل بهزیستی استان اصفهان گفت: در بهزیستی، ما بر خود فرض می‌دانیم که در خدماترسانی به جامعه هدف، شـأن و منزلت آنها را حفظ کنیم و خیرین بزرگوار هم همیشه در این مسیر همراه و همسو با بهزیستی بوده اند.
    دکتر نصر گفت: از سوی دیگر فراخوان‌های بهزیستی استان از طریق سایت رسمی انتشار می یابد و پیام‌های بهزیستی در شبکههای مجازی نیز با ذکر منبع موثق روابط عمومی و یا مسؤلین بهزیستی استان دارای اعتبار است. لذا تاکید می‌کنم پیام منتشره با نام یکی از شهروندان جهت کمک به شیرخوارگاه نرجس، بطور خودسرانه و بدون اطلاع بهزیستی استان انجام گرفته است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=4908

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.