تاریخ : یکشنبه, ۵ فروردین , ۱۴۰۳ Sunday, 24 March , 2024
6
شهردار اصفهان در جشنواره سی و سوم کودک و نوجوان عنوان کرد:

کرونا نمی‌تواند زندگی را متوقف کند

  • کد خبر : 3489
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
کرونا نمی‌تواند زندگی را متوقف کند
شهردار اصفهان گفت: در دل جشنواره امسال یک شعار زیبا وجود دارد و آن این است که علی رغم بحران کرونا، زندگی جاری است و کرونا نمی‌تواند آن را متوقف کند.
  • قدرت الله نوروزی درمراسم افتتاحیه سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با سلام فرستادن بر کودکان اصفهان، کشور و دنیا گفت: بخشی از هزینه‌های جشنواره امسال با کودکان مناطق کمتربرخوردار تقسیم خواهد شد تا آنها نیز در این شادی سهیم باشند.
    وی افزود: بخشی از هزینه‌های این دوره از جشنواره به تهیه هدایایی اختصاص داده می‌‌شود، تا میان کودکان ساکن در مناطق کم برخوردار توزیع شود چرا که این کودکان امکان تماشای فیلم‌های اکران شده در این دوره را از طریق فضای مجازی نداشتند اما ما آنها را فراموش نمی کنیم.
    وی افزود: از تمام تلاشگران این عرصه هنری که توانستند این جشنواره را با وجود چنین شرایط بحرانی به زیبایی برگزار کنند، همچنین از خواهر خوانده های اصفهان در سراسر دنیا که پیام مکتوب یا ویدئویی برای این جشنواره فرستادند و این نشانگر اهمیت جشنواره فیلم کودک و نوجوانان اصفهان است سپاس گزارم.
    نوروزی اظهار داشت: امیدوارم جشنواره سی و سوم، در شهر سی و سه پل بتواند به خوبی شعار هر خانه یک سینما و هر کودک یک داور را تحقق ببخشد. اکنون که کرونا این بحران را ایجاد کرده باید بتوانیم به عنوان یک فرصت از آن استفاده کرده و خانه را مانند سینما به یک مکان فرهنگی تبدیل کنیم تا کودکان و نوجوان ما بتوانند فیلم های تولید شده در جشنواره امسال را در فضای مجازی ببینند و آنها را مانند یک متخصص داوری کنند.
    شهردار اصفهان تصریح کرد: در دل جشنواره امسال یک شعار زیبا وجود دارد و آن این است که علی رغم بحران کرونا، زندگی همواره جاری است و کرونا نمی‌تواند این زندگی را متوقف کند.

    کرونا نمی‌تواند زندگی را متوقف کند کودکان

    کرونا نمی‌تواند زندگی را متوقف کند کودکان

    وی افزود: خوشحالیم که امسال بیش از ۱۰۰ فیلم از طریق جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان به خانه‌های مردم راه پیدا کرده است و نیز خوشحال تریم که بسیاری از این فیلم‌ها در مناطق دور استان و کم برخوردار نیز در اختیار کسانی که به فضای وب دسترسی دارند قرار گرفته و تماشا می شود.
    نوروزی تاکید کرد: به عنوان رئیس ستاد برگزاری این جشنواره در اصفهان و به دلیل اینکه ممکن است برخی کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار، امکانات تماشای این فیلم‌ها را نداشته باشند، برنامه‌ای در نظر گرفتیم تا بخشی از هزینه این جشنواره در قالب هدایای شایسته به این کودکان اهدا شود.
    وی در انتها بیان داشت: اصفهان همواره مرکز این جشنواره و میزبان شایسته آن بوده است و هر سال این کار را زیباتر از قبل انجام داده است. امیدوارم امسال پدران و مادران شرایطی را فراهم کنند تا کودکان از این فیلم‌ها بیشترین بهره را برده و این آثار را داوری کنند. چرا که این کودکان نسل کسانی هستند که آینده را می سازند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=3489

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.