تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
4
شکوفایی صنعت در شرق اصفهان

نقش آفرینی شرکت توزیع برق اصفهان در رشد تولید

  • کد خبر : 3475
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
نقش آفرینی شرکت توزیع برق اصفهان در رشد تولید
شرکت توزیع برق اصفهان در همه بحرانهای اجتماعی ،اقتصادی با مردم اصفهان همراه بود و به عنوان مثال می توان ظهور و بروز این همراهی را در خشکسالی ها ،بیماری کرونا و بیکاری های شرق اصفهان مشاهد ه کرد.
  • از آنجا که اهمیت ” تولید” با نامگذاری مقام معظم رهبری در دوسال متوالی به خوبی نشان داد که این امر دغدغه مهمی برای ایشان بوده است مدیران ارشد سازمان نیز با درک این دغدغه توجه ویژه ای برای به گردش درآمدن چرخ تولید نمودند و برای این مهم مدیر عامل شرکت با ایجاد دو امورجدید در شرق اصفهان برای رسیدگی بیشتر به مردم این مناطق برق رسانی به مراکز صنعتی شرق اصفهان و همچنین مشاغل مکمل کشاورزی مردم این قسمت را با شرایط پایداری و افزایش قابلیت اطمینان شبکه بیشتری فراهم نمود.
    در این راستا باب گفتگو را با مدیریت مهندس محمد رضا خاکسار مدیر برق منطقه ۹ باز نمودیم وی به اصلاح ساختار شبکه های این منطقه ،بازسازی و بهینه سازی شبکه ها ،افزایش روشنایی و رفع حریم های این منطقه اشاره کرد و گفت تامین برق مشاغل و کشت های جایگزین غرق آبی نیز ازمهمترین فعالیت هایی است که در این منطقه صورت گرفت.
    وی از احداث ۳۰کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی در یک سال گذشته با هزینه ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت :در محدوده این امور به منظور برق رسانی به مشاغل مکمل کشاورزی نظیر پرورش ماهی ،گلخانه و دامداری اشتغال زایی بیش از ۲۰۰ نفر از مردم این منطقه صورت گرفته است.
    وی در ادامه گفت :نزدیک به ۱۶ کیلومتر شبکه فشار متوسط نیز با هزینه ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال نیز در دستور کار قرار گرفته است.
    وی خاطر نشان کرد: به¬منظور اصلاح ساختار شبکه¬های برق در محدوده این امور¬، ۶۰ کیلومتر تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگه دار، ۶ کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی و ۱۶ دستگاه پست هوایی با هزینه¬ای معادل ۱۱۰ میلیارد ریال اجرا شده است.
    وی تصریح کرد :احداث شبکه روشنایی بین روستاهای جور و تیمیارت از دیگر پروژه های این امور بوده است که با توجه به تردد زیاد در طول شبانه روز، نیاز به احداث شبکه روشنایی بیش از پیش ضرورت پیدا کرد و در این راستا حدود ۲۳۰۰ متر شبکه روشنایی و حدود ۱ کیلومتر شبکه فشار متوسط با هزینه¬ای بالغ بر ۳۸۰۰ میلیون ریال احداث شد.
    وی خاطر نشان کرد، در یک سال گذشته به¬منظور افزایش قابلیت مانور شبکه و همچنین بهبود شاخص¬های استراتژیک، ۸ دستگاه سکسیونر گازی هوایی اتوماسیونی با هزینه¬ای معادل ۹۲۰۰ میلیون ریال در محدوده این امور نصب شده است. .
    وی تاکید کرد: نصب ۲۰ دستگاه سکسیونر دیگر نیز با هزینه¬ای بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در دستور کار قرار دارد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=3475

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.