تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
1
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک اصفهان:

۱۶۰۰ بسته معیشتی برای کمک به نیازمندان اصفهان توزیع شد

  • کد خبر : 5279
  • ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷
۱۶۰۰ بسته معیشتی برای کمک به نیازمندان اصفهان توزیع شد
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک اصفهان گفت: بسته کمک معیشتی برای نیازمندان اصفهان در قالب طرح شهید سلیمانی توزیع شده است.
  • به گزارش اینهفته به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام اصغر توسلی با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی برای کمک به نیازمندان استان اصفهان اظهار داشت: این طرح در هشت بقعه متبرکه ناحیه یک شهرستان اصفهان در حال اجرا است.
    وی با بیان اینکه مباحث اجتماعی و فرهنگی طرح شهید سلیمانی سازمان اوقاف در مراکز افق امامزادگان پیگیری می‌شود، ادامه داد: بر این اساس در مقبره علامه مجلسی تاکنون یک هزار و ۵۰۰ بسته ویژه شب یلدا شامل میوه، شیرینی، خشکبار و مواد بهاشتی تهیه شده در حال توزیع است.
    رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه شهرستان اصفهان همچنین به تهیه ۱۱۰ بسته معیشتی در قالب کمک به نیازمندان در مقبره شاهزاده حسن اشاره کرد و گفت: این بسته‌ها نیز دارای ارزش ریالی خوبی است که به نیازمندان شناسایی شده اهدا می‌شود.
    وی با اشاره به اجرای طرح کمک به کارگران فصلی در اصفهان اظهار داشت: امروز به کارگرانی که در میدان‌های اصلی شهر می ایستند یک بسته معیشتی اهدا می‌شود.
    حجت الاسلام توسلی همچنین ضمن گرامی داشت روز پرستار ابراز داشت: امروز به مناسبت روز پرستار با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه در بیمارستان حضرت بقیه الله حضور یافتیم و از حافظان سلامت با اهدای پک شب یلدا هم هدیه نقدی تجلیل کردیم.
    وی همچنین به تجلیل از طلاب داوطلب فعال در بیمارستانهای اصفهان اشاره کرد و گفت: بسیاری از این افراد در بیمارستان الزهرا (س) در بخش کرونایی فعال هستند که مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=5279

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.