تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
2

کشف بزرگترین مزرعه رمز ارز غیرمجاز در جنوب استان اصفهان

  • کد خبر : 5835
  • ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
کشف بزرگترین مزرعه رمز ارز غیرمجاز در جنوب استان اصفهان
مدیر برق شهرستان شهرضا همزمان با سومین مانور تعدیل روشنایی معابر؛ اصلاح انشعابات غیر مجاز و برخورد با مراکز ماینردار غیرمجاز در شهرستان شهرضا، از کشف بزرگترین مزرعه رمز ارز غیرمجاز در جنوب استان خبرداد.
  • به گزارش مجله خبری این هفته؛ به نقل از روابط عمومی:وی از شناسایی ۶۵۱ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز به ارزش بیش از یکصد وچهل میلیارد ریال در شهرک صنعتی رازی خبر داد، وی اظهار داشت: با همکاری و رصد کارشناسان متخصص موفق به کشف این مزرعه بزرگ شدیم و شناسایی سایر نقاط نیز با قوت در حال رصد و پیگیری میباشد.
    برخورد با مشترکینی که جهت بهره مندی از سودهای نجومی با استفاده از تعرفه های خانگی و کشاورزی و صنعتی به طور غیرقانونی اقدام به استخراج بیت کوین مینماید و مشکلات زیادی جهت صنعت برق ایجاد نموده اند در دستورکار امورهای برق استان قرار گرفته است.
    مسول حراست برق شهرستان شهرضا اعلام داشت: طبق بررسی کارشناسان صنعت برق، برای تولید هر واحد بیت کوین حدود۷۲ هزار کیلو وات ساعت برق مصرف می شود که بطور میانگین بامصرف سالانه برق ۲۴مشترک خانگی برابری می کند و اینگونه مصارف باعث آسیب رسانی به تاسیسات و لوازم برقی مشترکین و خاموشی ناشی از کمبود برق و درنتیجه موجب نارضایتی مشترکین می گردد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=5835

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.