تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
4

کسب رتبه برتر پایگاه مقاومت بسیج شرکت آبفا استان اصفهان در صنعت آب و برق کشور

  • کد خبر : 2866
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
کسب رتبه برتر پایگاه مقاومت بسیج شرکت آبفا استان اصفهان در صنعت آب و برق کشور
در نخستین همایش سراسری فرماندهان رده های مقاومت بسیج در صنعت آب و برق از مدیر عامل شرکت آبفا استان اصفهان به عنوان فرمانده منتخب پایگاه بسیج در سال 98 تقدیر و تشکر به عمل آمد.
  • به گزارش اینهفته ؛ مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان با حضوردر این همایش که به صورت ویدئو کنفراس برگزار شد به راهکارهای ارتقا کارکرد پایگاه مقاومت بسیج پرداخت و گفت: پایگاه مقاومت بسیج شرکت آبفا استان اصفهان درصدد است با برنامه ریزی و ارتباط منسجم با قرارگاه بسیج سازندگی در حوزه ملی، استانی و استفاده از ظرفیت پایگاه های بسیج صنعت آبفا در راستای محرومیت زدایی، راهکارهایی را مد نظر قرار دهد و در این راستا مقرر گردید مانور مشترک تخصصی استانی و ملی پایگاه های بسیج به منظور حفظ و انسجام بخشی بین نیروها برگزار شود.
    هاشم امینی با تاکید بر نقش بسیج سازندگی در مهار حوادث غیر مترقبه در کشور خاطرنشان ساخت: می توان با تشکیل گروه های جهادی تخصصی ویژه مقابله با بحران در صنعت آبفا از تبعات وقوع حوادث غیر مترقبه جلوگیری به عمل آورد همچنین از ظرفیت نیروی انسانی بسیج به منظور مدیریت مصرف آب می توان بهره مند شد.
    وی با اشاره به تدوین و پیاده سازی اهداف ابلاغی بیانیه گام دوم انقلاب اعلام کرد: تبیین و ترویج فرهنگ سبک زندگی ایرانی اسلامی در بین خانواده های بسیجیان و تقویت بنیه فرهنگی، سیاسی و دینی بسیجیان در قالب جلسات حلقه های صالحین از جمله تدابیری است که در زمینه تحقق اهداف ابلاغی بیانه گام دوم انقلاب در دستور کار قرار گرفت.
    مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان با درخواست اختصاص ردیف بودجه برای به ثمر رساندن فعالیت های بسیج اظهار داشت: مجهز نمودن پایگاه بسیج به تجهیزات اداری و وسایل مرتبط با حوزه کارکرد دفاعی در راستای ماموریت های محوله و برگزاری دوره های آموزشی به منظور تقویت بنیه علمی، تخصصی و دفاعی نیروهای فعال بسیج نیاز به تامین منابع مالی دارد.
    هاشم امینی با پیشنهاد فعال نمودن کانون بسیج مهندسین صنعت آب و فاضلاب کشور تصریح کرد: می توان با سازماندهی مناسب در حوزه ملی برای فعال نمودن کانون بسیج مهندسین صنعت آب و فاضلاب، بسیاری از فعالیت های تخصصی در این صنعت را از طریق این کانون در کشور عملیاتی کرد.
    وی نشر ارزش های انقلاب اسلامی، بسیج و دفاع مقدس از طریق تولید محتوا و اپلیکیشن در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را حائز اهمیت برشمرد و بیان کرد: استفاده بهینه از توانمندی های بسیجیان درفضای مجازی و هدایت آن در راستای اهداف انقلاب اسلامی و بهره مندی از ابزارهای فناوری اطلاعات به منظور مقابله با جنگ نرم می تواند منجر به غلبه ما بر دشمنان در فضای مجازی شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=2866

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.