تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
3

کسب رتبه برتر شرکت آبفا استان اصفهان در جشنواره شهید رجایی

  • کد خبر : 5682
  • ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
کسب رتبه برتر شرکت آبفا استان اصفهان در جشنواره شهید رجایی
شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، برای ششمین سال متوالی موفق به کسب رتبه برتر در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی شد.
  • به گزارش اینهفته؛ مدیر عامل شرکت آبفا استان اصفهان عنوان کرد: این شرکت حائز رتبه برتر در محور دولت الکترونیک شاخص های عمومی، در دستگاه های اجرایی استان شده که منشا آن برخورداری از نیروی انسانی متعهد و متخصص با کار شبانه روزی است.
    هاشم امینی با اشاره به یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی افزود: دامنه وسیع خدمات شرکت آبفای استان اصفهان، با یکپارچگی شرکت ها، گسترده تر شده و به طور قطع نیازمند تلاش روزافزون پرسنل این شرکت می باشد و هدف این شرکت همواره صیانت و ارتقای سرمایه اجتماعی، شفاف سازی و انجام خدمات با سرعت مناسب بوده است.
    وی عنوان کرد: ابتکار بدیع شرکت آبفا استان اصفهان در راه اندازی و استقرار سامانه هوشمند خدمات غیر حضوری ۱۵۲۲ برای اولین بار در سطح کشور و با پوشش وسیع خدماتی در شهرها و روستاهای استان در راستای نیل به اهداف دولت الکترونیک بوده و ۲۳ خدمت در حوزه مشترکین آب و فاضلاب به صورت برخط و با کیفیت مطلوب به انجام می رسد که با تحقق این مهم، متقاضیان نیازی به حضور فیزیکی در ۹۸ شهر و بیش از ۹۵۰ روستای استان ندارند.
    امینی در ادامه افزود: سامانه ارتباطی مردمی ۱۲۲ نیز به صورت متمرکز استانی نقش به سزایی در امر امداد رسانی و رسیدگی به حوادث آب و فاضلاب استان داشته و با تسریع در ارائه خدمات با کیفیت مطلوب، موجب رضایتمندی مشترکین را فراهم می آورد.
    وی با اشاره به ارتباط تنگانگ شرکت آبفا با مشترکین عنوان کرد: مدیریت و توجه لازم به امر تامین و توزیع آب شرب و بهداشت و آینده پژوهی در این مورد همواره مدنظر قرار داشته و تمهیدات لازم اندیشیده شده تا در آینده ای نزدیک دغدغه کمبود آب شرب استان به طور کامل مرتفع گردد، ضمن آنکه مدیریت مصرف بهینه آب در قالب برنامه های کوتاه مدت و میان مدت به طور جامع در حال اجرا می باشد.
    مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان با اشاره به اهمیت فعالیت های شرکت در بخش درون سازمانی افزود: در بخش درون سازمانی با بهره گیری از فناوری های روز دنیا و هوشمند سازی شبکه های خطوط انتقال و توزیع ، تلاش می گردد مدیریت عادلانه توزیع آب با کاهش حداقل آسیب های ناشی از افت فشار و قطعی آب اعمال گردد.
    وی با تشریح فعالیت ها در بخش برون سازمانی عنوان کرد: بخش برون سازمانی با همکاری و تعامل با تمامی گروه های مرجع و اصحاب رسانه بر اساس نقشه راه مدون، اقدامات بایسته در ارتباط با آگاهی و ارتقای دانش مردم نسبت به مقوله مدیریت مصرف آب با فرهنگ سازی و تغییر سبک زندگی مردم به صورت مستمر و در قالب یک استراتژی مشخص و پیوسته دنبال می گردد.
    در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی، نوزده دستگاه اجرایی استان اصفهان، در آیینی با حضور استاندار و شماری از مسئولان استانی مورد تقدیر قرار گرفتند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=5682

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.