تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
7

چگونه در اینستاگرام مخفی شویم؟

  • کد خبر : 7879
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
چگونه در اینستاگرام مخفی شویم؟
شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از شبکه‌‌های اجتماعی است که روز به روز بر تعداد کاربران آن افزوده می‌شود. در این شبکه اجتماعی قابلیت‌ها و امکانات خاصی در اختیاران کاربران قرار گرفته است که با استفاده از آن‌ها دوستان و سایر کاربران می‌توانند شما را در این شبکه اجتماعی پیدا کنند. امکاناتی مثل افزودن شماره تلفن و اطلاعات مربوط به حساب کاربری فیس‌بوک از جمله مواردی هستند امکان اینکه دوستانتان شما را پیدا کنند بیشتر خواهد کرد.
  • همچنین اگر حساب کاربری شما عمومی باشد، آی دی شما به راحتی در سرچ اینستاگرام پیدا می‌شود. اما برای اینکه امکان پیدا کردن ID اینستاگرام شما در جستجوی اینستاگرام غیرفعال شود روش‌هایی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها هیچ کاربری، حتی آن دسته از کاربرانی که شماره تلفن شما را دارند نمی‌توانند آی دی شما را پیدا کنند. در این مطلب روش غیرفعال کردن امکان پیدا کردن ID اینستاگرام شما توسط دیگران را آموزش می‌دهیم تا بتوانید اکانت خود را از چشم افرادی که علاقه‌ای به آن‌ها ندارید دور نگه دارید.

    پاک کردن حساب کاربری فیس‌بوک از اینستاگرام

    برای پاک کردن اطلاعات مربوط به حساب کاربری فیس‌بوک از اینستاگرام روی آیکون پروفایل که در انتهای سمت راست صفحه قرار دارد، کلیک کنید.سپس روی گزینه Setting کلیک کنید و وارد بخش Privacy and Sevurity شوید. روی گزینه Linked Accounts کلیک کنید. در این قسمت فهرست حساب‌های کاربری که به اینستاگرام خود لیک داده‌اید برای شما نمایش داده می‌شود. حساب‌های کاربری آبی رنگ همان حساب‌های کاربری هستند که با حساب کاربری شما در اینستاگرام لینک داده شده‌اند. روی حساب کاربری فیس‌بوک خود که در انتهای صفحه قرار دارد کلیک کنید. سپس روی گزینه Unlink کلیک کنید.

    به محض اینکه ارتباط حساب کاربری خود در فیس‌بوک و اینستاگرام را حذف می‌کنید، کاربران فیس‌بوک نمی‌توانند حساب کاربری شما در اینستاگرام را از طریق جستجوی فیس‌بوک پیدا کنند.

    حذف شماره همراه از اطلاعات اینستاگرام

    قبل از اینکه شماره تلفن خود را از اطلاعات ثبت شده در اینستاگرام حذف کنید، باید به این نکته توجه کنید که حذف شماره تلفن از اطلاعات اینستاگرام باعث می‌شود امکان احراز هویت دو مرحله‌ای شما غیرفعال شود. همچنین برای حذف شماره تلفن خود از حساب کاربری اینستاگرام باید ایمیل خود را در این قسمت وارد کنید.

    برای غیرفعال کردن تنظیمات احراز هویت دو مرحله‌ای ابتدا وارد بخش Setting شده و سپس روی گزینه Privacy and Security کلیک کنید و گزینه Two-Factor Authentication را غیرفعال کنید.

    برای حذف شماره تلفن خود روی آیکون پروفایل خود کلیک کنید و سپس گزینه Edit Profile را انتخاب کنید. صفحه را به سمت پایین بکشید، دومین گزینه حاوی شماره تلفن شما خواهد بود.

    امکان  پیدا کردن آی دی شما در اینستاگرام را حذف کنید

    بسیاری از افراد می‌توانند حساب کاربری شما را در اینستاگرام با یک جستجوی ساده پیدا کنند. برای غیرفعال کردن این امکان باید از اینستاگرام تحت وب استفاده کنید. امکان غیرفعال کردن این قابلیت در اینستاگرام روی گوشی برای شما وجود ندارد.

    وقتی از مرورگر خود روی دسکتاپ وارد حساب کاربری خود در اینستاگرام شدید، روی آیکون پروفایل خود کلیک کنید و سپس روی گزینه Edit Profile کلیک کنید. در انتهای صفحه گزینه‌ Include your account when recommending similar accounts people might want to follow را غیرفعال کنید.

    غیرفعال کردن مشاهده وضعیت آنلاین شما در اینستاگرام

    برای غیرفعال کردن قابلیت مشاهده آخرین وضعیت فعالیت در اینستاگرام، وارد بخش Setting اپلیکیشن اینستاگرام شده و روی گزینه Privacy and Security کلیک کنید. روی گزینه Activity status کلیک کنید و سپس گزینه Show Activity Status را غیرفعال کنید. اگر رنگ دکمه آبی باشد یعنی گزینه فعال است و اگر خاکستری باشد یعنی گزینه غیرفعال است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=7879

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.