تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
8
مسئول بازرسی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

پیش فروش قطعی قبر بدون اخذ مجوز از سازمان اوقاف ممنوع است

  • کد خبر : 5383
  • ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۸:۴۶
پیش فروش قطعی قبر بدون اخذ مجوز از سازمان اوقاف ممنوع است
مسئول بازرسی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: پیش فروش قبر در امامزادگان تنها با پبشنهاد کمیته قبور استان و اخذ مجوز کمسیون قبور سازمان اوقاف قابل اجرا است.
  • به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حمید بخشی با اشاره به مهم ترین اقدامات۹ ماه گذشته در بخش بازرسی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اظهار داشت: در این زمینه نظارت بر روند تامین بسته‌های معیشتی از مهم ترین اقدامات صورت گرفته بوده است.
    وی با بیان اینکه تهیه بسته‌های معیشتی اغلب از محل اجرای امینانه نیات واقفان بوده است، ابراز داشت: قسمتی از این بسته ها نیز باکمک خیران و درآمد موقوفات و نذورات تامین شده است.
    مسئول بازرسی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه بر روند توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی برای رسیدن به دست نیازمندان واقعی عمل کرده ایم، اضافه کرد: خوشبختانه در این زمینه اقدامات بر اساس آنچه تعریف شده انجام گرفت.
    وی با بیان اینکه در زمینه قبور و اجاره موقوفات بیشترین مراجعه را از سوی شهروندان داشتیم، ادامه داد: در این زمینه جلساتی را برگزار و مشکلات را برطرف ساختیم.
    وی با بیان اینکه هیچ یک از امامزادگان بدون دریافت مجوز از کمیته قبور استان اجازه پیش فروش قبر در امامزادگان را ندارند، تصریح کرد: پیش فروش قطعی قبر بدون دریافت مجوز از کمیسیون قبور سازمان اوقاف ممنوع است و نظارت مستمری در این زمینه داریم.
    مسئول بازرسی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه قیمت همه قبور امامزادگان در سامانه جامع سازمان اوقاف درج شده است، اضافه کرد: درصورت نیاز به تخفیف در موارد خاص با ارائه مدارک و تائید کمیته قبور استان اعمال تخفیف طبق دستورالعمل ابلاغی سازمان اوقاف و امور خیریه امکان پذیر است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=5383

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.