تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
5

پیام شهدا به مسئولین در برنامه “شاهد و ناظر”

  • کد خبر : 4587
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
پیام شهدا به مسئولین در برنامه “شاهد و ناظر”

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: برنامه “شاهد و ناظر” در قالب فضاسازی محیطی بر اساس وصیت امام(ره)، بیانات رهبر معظم انقلاب و وصیت نامه شهدا خطاب به مسئولین تدارک دیده شده است. احمد رضایی اظهار کرد: بالغ بر ۵ طرح گرافیکی در ۱۵۰ سازه بتونی و استند در […]

  • رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: برنامه “شاهد و ناظر” در قالب فضاسازی محیطی بر اساس وصیت امام(ره)، بیانات رهبر معظم انقلاب و وصیت نامه شهدا خطاب به مسئولین تدارک دیده شده است.
    احمد رضایی اظهار کرد: بالغ بر ۵ طرح گرافیکی در ۱۵۰ سازه بتونی و استند در فضای مجتمع اداری امیر کبیر، خیابان ۲۲ بهمن همراه با تصاویر مربوط به جنگ که بخشی از آن مربوط به روز ۲۵ آبان و تشییع شهدای اصفهان در سال ۶۱ است در مورد وظایف مسئوولین در قبال بیت المال و اموال مردم آماده شده است.
    وی تصریح کرد: طراحی و ایجاد نیزار، استیج با کیسه های شنی و کات استندهای شهدای غواص در محوطه روبروی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از دیگر محتوای محیطی این برنامه است که از ۲۵ آبان تا یکم آذرماه مسئولین شهر در این فضا سخنرانی می کنند که پس از آن ویدئو سخنرانی آنها برای بهره برداری در فضای مجازی آماده خواهد شد.

    پیام شهدا به مسئولین در برنامه "شاهد و ناظر"

    پیام شهدا به مسئولین در برنامه “شاهد و ناظر”

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=4587

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.