تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
8

پیام تسلیت مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در پی شهادت دکتر محسن فخری زاده

  • کد خبر : 4761
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۹:۵۷
پیام تسلیت مدیر کل  بهزیستی استان اصفهان در پی شهادت دکتر محسن فخری زاده
مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در پیامی شهادت دانشمند برجسته، شهید دکتر محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را تسلیت گفت.
  • به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکتر ولی اله نصر مدیر کل بهزیستی استان در پیامی شهادت دانشمند برجسته، شهید دکتر محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:
    “اِنّا لله و انّا الیه راجعون”
    “مِن المؤمنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدوا اللّه عَلیه فَمِنهم مَن قَضی نَحبَهُ و مِنهُم مَن ینتَظِرُ و ما بَدلوا تبدیلاً ”
    «در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهد و پیمان خویش با خدا صادقانه ایستادهاند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییری در عهد خویش ندادند».
    به راستی شهادت زیبنده‌ترین لباسی بود که پس از سالها مجاهدت و دفاع از مرزهای علمی کشور بر تن شهید والا مقام شهید دکتر محسن فخری زاده نشست. وی مجاهد خستگی ناپذیر و دلداده به اسلام و انقلاب بود که ‌پایبندی او به این آرمان والا، شهد شیرین شهادت را برای او رقم زد و برگ زرینی به دفتر افتخارات میهن افزود. اقدام خفت بار و بزدلانه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران خصوصا منافقان مزدور و خیانت کار ثابت کرد که خونخواران جهانی در مسیر ضربه زدن به پیشرفت کشور عزیزمان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.
    جامعه‌ی استکبار جهانی بداند شهادت فخری‌زاده و فخری‌زاده‌ها نه تنها پیشرفت علمی و عملی فرزندان این سرزمین متوقف نخواهد شد، بلکه عزم و اراده جوانان مومن، انقلابی و متخصص در مقابله با نظام سلطه راسخ‌تر می‌شود و بدون شک فرزندان ملت ایران انتقام سختی را از عاملان و آمران این جنایت ددمنشانه خواهند گرفت.

    اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بهزیستی استان ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت دکتر فخری‌زاده به پیشگاه حضرت ولی عصر «عج»، مقام معظم رهبری، مردم ولایتمدار، جامعه علمی کشور و جامعه معزز ایثارگری بویژه خانواده صبور، مقاوم و بزرگوار وی؛ از خداوند متعال برای آن شهید والامقام علو درجات و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=4761

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.