تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
5

پیام تبریک شهردار فلورانس ایتالیا به سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان

  • کد خبر : 3657
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
پیام تبریک شهردار فلورانس ایتالیا به سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان
داریو ناردِلا شهردار فلورانس ایتالیا که یکی از شهرهای خواهرخوانده اصفهان است، پیام تبریک خود را به سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ارسال کرد و گفت: اطمینان دارم که این جشنواره تنها یک موفقیت فردی نیست بلکه فرصتی برای سرگرمی و فرار از این دوران حساس است.
  • به گزارش ستاد اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان داریو ناردِلا شهردار فلورانس ایتالیا در این پیام گفت: جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان برای من افتخار بزرگی است و این جشنواره معتبر و پرآوازه‌ی فیلم هر ساله با همکاری سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان در شهر تاریخی اصفهان برگزار می‌شود.
    وی ادامه داد: امسال، به دلیل شیوع ویروس کرونا، این جشنواره به صورت مجازی برگزار می‌شود. از این رو به برگزارکنندگان آن به خاطر تعهد و تلاششان برای برپا داشتن این جشنواره که در آن تعداد بسیار زیادی از فیلم‌های کوتاه و پویانمایی از سراسر جهان به نمایش گذاشته خواهد شد و روزانه کارگاه‌ها، همایش‌ها و سخنرانی‌هایی توسط هنرمندان و فیلمسازان نامور ایرانی و جهانی برگزار خواهد شد تبریک می‌گویم.
    شهردار شهر فلورانس ایتالیا در ادامه این پیام آورده است: این جشنواره بین‌المللی فیلم که به کودکان و نوجوانان اختصاص دارد فرصتی برای از سر گرفتن روابط دوستانه و همکاری میان دو شهر تاریخی فلورانس و اصفهان که از سال ۱۳۷۷ خواهرخوانده بوده‌اند، فراهم می‌سازد.
    وی افزود: سابقه‌ی روابط بین‌المللی ما براساس یک مسیر مشترک و تشابهات فراوان شکل گرفته و تقویت شده است: هر دو شهر خواهرخوانده ما دارای مراکز مهم فرهنگی و برخوردار از آموزش و دانشگاه‌های با قدمت هستند. در سایه توجه زیاد به جوانان و نوآوری و توسعه اقتصادی و اجتماعی، هر دو شهر ما در حوزه سیاست‌های فرهنگی و میراثی که دارایی و سرمایه نسل آینده ما محسوب می‌شوند، سرمایه‌گذاری کرده‌اند .
    ناردِلا گفت: هر دو شهر گذشته‌ای درخشان دارند که این مزیت مانند هر مزیت دیگری این مسئولیت را به همراه دارد که باید برای ساختن حال و آیندهای بهتر سخت تلاش کنیم. ما مسئولیم تا میراثمان را با یک سرمایه‌گذاری پربار برای نسل آینده و معیارهای زندگی بهتر برای جوامع‌مان به آیندگان منتقل کنیم.بنابراین، اطمینان دارم که سینما و جشنواره‌های فیلم می‌توانند وسیله‌ای موثر و قدرتمند در روایت‌گری برای اهداف اجتماعی و غنای فرهنگی به ویژه برای نسل جوان محسوب شوند.
    شهردار شهر فلورانس ایتالیا در ادامه عنوان کرد: تمرکز و هدف این جشنواره بین‌المللی فیلم نزدیک کردن کودکان و نوجوانان به فرهنگ، هنر، ارزش‌های قومی، تقویت عزت‌نفس، مسئولیت اجتماعی، اهمیت دادن به طبیعت و همچنین آگاهی‌افزایی در خصوص مشکلاتی است که نسل جوان در آینده با آن مواجه خواهند بود. مایلم خاطرنشان کنم که در این دوران همه‌گیری، بیشترین صدمات فیزیکی و تحصیلی متوجه کودکان خواهد بود و اطمینان دارم که این جشنواره تنها یک موفقیت فردی نیست بلکه فرصتی برای سرگرمی و فرار از این دوران حساس است.از طرف شهر فلورانس بابت فراهم آوردن این فرصت برای تجدید روابطمان از شما سپاسگزار، و معتقدم که سیاست‌های فرهنگی مقدمات صلح و ثبات هستند و گفتمان میان شهرها و دولت‌های محلی قطعا موثرترین راه برای دستیابی به این هداف است. برای جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان بهترین دستاوردها را آرزو میکنم. لطفا تبریکات ما را از شهر فلورانس پذیرا باشید.
    داریو ناردِلا
    شهردار فلورانس
    پیش از این نیز دیگر شهرداران شهرهای خواهرخوانده اصفهان پیام‌های خود را برای سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان ارسال کرده بودند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=3657

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.