تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
4
همزمان با سراسر کشور و در ساعت 21 شب عاشور

پویش “لبیک حسینی” در شب عاشورا در اصفهان برگزار می‌شود

  • کد خبر : 2108
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
پویش “لبیک حسینی” در شب عاشورا در اصفهان برگزار می‌شود
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از برگزاری پویش "لبیک حسینی" در اصفهان همزمان با سراسر کشور در شب عاشورا خبر داد.
  • حجت الاسلام محمد حسین بلک در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه با توجه به شرایط ویژه برگزاری مراسم‌های عزاداری در کشور برخی از افرادی که همه ساله در این مراسم‌ها با فراغ بال شرکت می‌کردند دچار محدودیت شدند، اظهار کرد: البته باید توجه داشت که برگزاری مراسم به صورت منظم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اصفهان مشاهده شده و رفتار بسیاری از هیئت‌های مذهبی و شهروندان قابل تقدیر است.
    وی با بیان اینکه در سال جاری با هماهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سراسر کشور پویش “لبیک حسینی” به منظور تعظیم شعائری که باید پرشکوه باشد، اجرایی می‌شود، افزود: این پویش ساعت ۲۱ شب عاشورا (شنبه شب) بر بام خانه‌ها، مساجد، بقاع متبرکه، امامزادگان و … برگزار خواهد شد.
    مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ضمن قدردانی از متولیان مساجد، بقاع متبرکه، امامزادگان و هیئت‌های مذهبی برای برگزاری مراسم‌های ویژه این ایام اضافه کرد: از همه اقشار مختلف جامعه درخواست مشارکت در این پویش را داریم و همه می توانند منازل خود را خانه ها را به طنینگاه لبیک یا حسین تبدیل کنند.
    وی همچنین به برگزاری بسیار مناسب مراسم عزاداری در شهر اصفهان و دیگر شهرهای استان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی افزود: البته باید توجه داشت که در برخی از مراکز نیز آنطور که باید پروتکل‌های بهداشتی رعایت نمی‌شود و شهروندان و عزاداران عزیز باید به این امر توجه بیشتری داشته باشند ضمن اینکه تذکرات لازم در این زمینه داده شده است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=2108

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.