تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
5
در نشست سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد با خبرنگاران عنوان شد :

نگاه لوکس به فوتبال چمنی و مظلومانه بودن فوتبال ساحلی

  • کد خبر : 6250
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
نگاه لوکس به فوتبال چمنی و مظلومانه بودن فوتبال ساحلی
در نشست سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد و جمعی از مسئولان این باشگاه با خبرنگاران سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد با بیان اینکه فوتبال چمنی ویترین فدراسیون فوتبال است و فوتبال ساحلی مظلوم است اظهار داشت: به جز سالی که تیم عمران سازان مقام آورد دیگر مدیریت فوتبال ساحلی در اصفهان خوب نبود و به فراموشی سپرده شد.
  • به گزارش مجله خبری این هفته؛ علی نادری، با اظهار تاسف از اینکه چندسال است که در این شهر با تفکرات جلیل حداد و من این رشته از لحاظ فنی جرقه خورده است، تصریح کرد: تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد کار خود را از لیگ استان شروع کرد و جلو آمد، بعد از یک سال که در لیگ یک حضور داشتند و موفق نشدند به لیگ برتر صعود کنند، با من صحبت کردند و با توجه به اینکه سرمربی پارس جنوبی هم بودم، مدیریت فنی این تیم را پذیرفتم و مشاوره می‌دادم. صنعت فرش حداد سال ۹۶ مجوز حضور به لیگ برتر را دریافت کرد که به عنوان سرمربی کار خود را در این تیم آغاز کردم. با توجه به کمبودهایی که وجود داشت با یک تیم کاملاً بومی مقام سوم لیگ برتر را کسب کردیم. هدف من و باشگاه بلند مدت است تا بتوانیم از جوانان اصفهانی در تیم استفاده کنیم.
    وی ادامه داد: هدف من با توجه به اهداف باشگاه بلند مدت است و تلاش می کنیم با حفظ تیم و استفاده از بازیکنان جوان بتوانیم در سالهای آتی مقامهای بهتری را به دست آوریم و در کنار نگه داشتن بازیکنان فعلی در نظر داریم یک بازیکن به تیم اضافه کنیم که در رده امید باشد و همچنین پیشنهاداتی نیز به دو ملی پوش اصفهانی آقایان شیرمحمدی و اکبری داده ایم که فصل آینده در تیم فرش حداد حضور داشته باشند اما هنوز جوابی نگرفته ایم.
    نادری گفت: در استان اصفهان زمین استاندارد برای فوتبال ساحلی نداریم، چند زمین وجود دارد مثل ناژوان که صرفاً ماسه دارند و از طرف سازمان لیگ مورد قبول نیستند. از صنعت فرش حداد تنها سعید پیرامون که بازیکن غیر بومی است به تیم ملی دعوت شده است، چند بازیکن خوب داریم که اگر سرمربی تیم ملی بودم آنها را انتخاب می‌کردم ولی در حال حاضر نمی‌دانم نظر کادر فنی به چه شکل است.
    سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد با بیان اینکه گلساپوش و پارس جنوبی در فوتبال ساحلی از اصفهان جلو تر هستند، تصریح کرد: بوشهر و یزد ورزشگاه‌های خوبی دارند، به جز سالی که تیم عمران سازان مقام آورد دیگر مدیریت فوتبال ساحلی در اصفهان خوب نبود و به فراموشی سپرده شد و چندسال است که در این شهر با تفکرات جلیل حداد و من این رشته از لحاظ فنی جرقه خورده است.
    نادری اضافه کرد: قول دادند که زیر ساخت‌ها فراهم می‌شود و زمین ساحلی ناژوان را درست می‌کنند ماهم باید تلاش بیشتری داشته باشیم. قسمتی از فوتبال میزبانی است که در مسابقات فصل پیش ما از آن محروم بودیم و به اجبار بیرون از خانه بازی کردیم، باخت هایی که دادیم به خاطر شرایط میزبانی بود اگر حق میزبانی داشتیم احتمال اینکه قهرمان شویم وجود داشت.
    وی در خصوص جذب بازیکن، خاطر نشان کرد: تمامی بازیکنان سال گذشت حفظ شدند، یک بازیکن اضافه گرفتیم که بتواند برای تیم امیدها و بزرگسالان بازی کند و به دو ملی پوش اصفهانی پیشنهاد دادیم که هنوز جواب مثبتی به ما ندادند.
    سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد با اشاره به اینکه ویترین فدراسیون فوتبال رشته فوتبال چمنی است، گفت: پانزده سال در تیم ملی فوتبال ساحلی حضور داشتم و از نزدیک تمام اتفاقاتی که در فدراسیون افتاده را دیدم، ویترین فدراسیون فوتبال چمنی است که هرکجا کم می‌آورند افتخارات فوتسال و فوتبال ساحلی را می‌گویند هرچند در این دو رشته افتخاراتی به دست آمده در چمنی به دست نیامده است.
    نادری در رابطه با اردو برای تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد، اظهار کرد: حدود یک ماه است که در اصفهان تمرین خود را شروع کردیم، اردو خارجی نخواهیم داشت ولی در بوشهر و یزد اردو خواهیم داشت تا بازیکنان بازی دوستانه انجام دهند و به آمادگی برسند.
    وی اضافه کرد: قول مقام ندادم و سعی می‌کنیم بهترین عملکرد خود را داشته باشیم. بازیکنان ملی پوش به خاطر شرایط مالی خوبی که چند تیم دارند به آن تیم‌ها می‌پیوندند و فدراسیون در خصوص سهمیه‌ای شدن بازیکنان ملی پوش چیزی نگفته است.
    سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد در رابطه با حضور بازیکن خارجی در لیگ فوتبال ساحلی ایران، گفت: تمرینی که در ایران می‌شود را هیچ جا ندیدم و تنها بازیکنان برزیلی می‌توانند به لیگ ما بیایند زیرا ایران در فوتبال ساحلی بسیار قوی است.

    وی افزود: به دلیل نداشتن استانداردهای لازم سازمان لیگ اجازه میزبانی مسابقات را به ما نمی دهد و حتی ما بازیهای خانگی خود را مجبوریم در شهرهای دیگر برگزار کنیم. در استان اصفهان هیچ زمین استانداردی وجود ندارد و تنها چند زمین ماسه ای غیر استاندارد مثل ناژوان داریم که فقط برای تمرین مناسب هستند.
    وی با اشاره به امکانات و زیرساختهای شهرهای دیگر مانند بوشهر و یزد گفت: گلساپوش یزد و پارس جنوبی بوشهر فاصله زیادی با ما از لحاظ تجهیزات و زیر ساختها گرفته اند و ورزشگاه های خوبی دارند. به دلیل ضعف مدیریت فوتبال ساحلی که از گذشته در اصفهان رخ داده است در اصفهان هیچ گونه زیرساخت مناسبی در این رشته ایجاد نشده و بسیار عقب هستیم؛ به جز سال های اول که تیم عمران سازان بود، دیگر مدیریت خوبی نشده است و باعث شد فوتبال ساحلی اصفهان به فراموشی سپرده شود.
    وی با اشاره به راه اندازی آکادمی فوتبال ساحلی فرش حداد در آینده گفت: برای فعالیت آکادمی باید یکسری زیرساختها فراهم شود تا بتوانیم فعالیت خود را آغاز کنیم.
    نادری در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال و بی توجهی مسئولان فعلی فدراسیون به فوتبال ساحلی گفت: ۱۵ سال از نزدیک شاهد تمام اتفاقات تیم ملی بودم. با وجود اینکه فوتبال ساحلی و فوتسال بیشترین عناوین بین المللی را برای فدراسیون کسب کرده، اما با این وجود فوتبال ساحلی مظلوم واقع شده است.
    در ادامه حسن سهرابی بازیکن تیم فوتبال ساحلی فرش حداد گفت: بازی امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا شرایط خاصی ایجاد کرد. تیم ما بسیار جوان بود، در ۳ تیمی که درصدر جدول قرار گرفتند ما کمترین بازیکن ملی پوش را داشتیم، در تیم های دیگر ۹ و ۵ بازیکن ملی پوش حضور داشتند.
    وی افزود: اگر شرایط میزبانی داشتیم، می توانستیم نتایج بهتری بگیریم، بازی در شرایط آب و هوایی جنوب بسیار سخت بود ولی با توجه به همین شرایط هم توانستیم شگفتی ساز شویم.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://inhaftemag.com/?p=6250

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.